    From: onet <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Date: Wed, 10 Mar 2010 23:30:06 +0100

    Weronika Styka pisze:
    > Szanowni Panowie,

    Panie olewasz??

    > mam do Was pytanie okazyjne - powiedzmy, że tą okazją jest Dzień Kobiet :)

    Tym bardziej olewasz Panie??

    > Jedzie sobie nasza Honda z Essen w Niemczech do naszego domu w Polsce. Do
    > Krakowa 100% autostrada. Prowadzimy na zmianę: mąż, syn i ja.
    > Prawie 700 km w Niemczech pokonujemy gładko i spokojnie; podkreślam słowo
    > spokojnie. Jedziemy oszczędnie - 100 do 130 km/h, w porywach 160. A to my
    > wyprzedzamy, a to ktoś wyprzedza nas. Normalny luzik. Po pierwszych 10 km w
    > Polsce sytuacja ulega diametralnej zmianie. Syn prowadzi,

    Nauczy się jeszcze, nie przejmuj się (chyba że zdolności ma po mamie :) )

    więc mam czas na
    > obserwację. Coś się dzieje, każdy próbuje nas wyprzedzić!
    > Dosłownie każdy. Fiacik 500 przez 10 km jedzie równolegle z nami lewym
    > pasem

    Po prostu podziwiał Wasze padło, sam jadąc ładnym autkiem.

    - w oczach determinacja i wola walki.

    Konfabulujesz...

    Tempomat stoi na 130 i synowi
    > ani w głowie dociśnięcie gazu. Kolejny to Focus

    focus się pisze...

    z kopcącą rurą, nie tylko
    > nie odpuszcza, ale robi dziwne manewry - syn z trudem wciska się w TIRy po
    > lewej.

    Z tej drugiej lewej, czy z tej pierwszej lewej? - kobiety zwykle mają
    dwie lewe ręce.

    Gość z Fokusa nie wiem z jakiego powodu pokazuje synowi podniesiony
    > palec - chyba na znak zwycięstwa?.

    Przekazywał wyrazy współczucia.

    Tak przez kolejne kilometry, do czasu aż
    > ja zmieniam na krótko syna. Na krótko, bo to co zaczęło się dziać od tego
    > momentu na drodze to film na Oscara w każdej kategorii.

    Nie siadaj za kierownicą - będzie lepiej, naprawdę.

    > Panowie - wyprzedzenie kobiety w Hondzie wcale nie świadczy o Waszej
    > męskości. Powiem więcej - ryzykujecie życiem swoim i innych kierowców,

    Zgłoś wcześniej chęć wyjazdu, zostaniemy w domach.

    a ta
    > kobieta w Hondzie

    hondzie...

    gdyby tylko chciała, wygralaby z Wami w cuglach. 2/3 aut
    > które mnie wyprzedzały to sypiące sie rzęchy, a dla większości z nich 130
    > km/h to szczyt wszystkiego.

    Zazdrość przez Ciebie przemawia.

    Zresztą, większość z nich nasza Honda

    honda

    mogłaby
    > schrupać na przystawkę!
    >
    > Aha, to pytanie brzmi: o co chodzi w tym szaleństwie?

    Po prostu trollujesz, a inni (np. ja) dają się naciągnąć - chwila
    relaksu należy się wszystkim.

    > Pozdrawiam
    > Weronika

    Pozdrawiam