    From: M <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Date: Mon, 08 Mar 2010 22:45:01 +0100

    W dniu 2010-03-08 20:00, Weronika Styka pisze:
    > Szanowni Panowie,
    > mam do Was pytanie okazyjne - powiedzmy, że tą okazją jest Dzień Kobiet :)
    > Jedzie sobie nasza Honda z Essen w Niemczech do naszego domu w Polsce. Do
    > Krakowa 100% autostrada. Prowadzimy na zmianę: mąż, syn i ja.
    > Prawie 700 km w Niemczech pokonujemy gładko i spokojnie; podkreślam słowo
    > spokojnie. Jedziemy oszczędnie - 100 do 130 km/h, w porywach 160. A to my
    > wyprzedzamy, a to ktoś wyprzedza nas. Normalny luzik. Po pierwszych 10 km w
    > Polsce sytuacja ulega diametralnej zmianie. Syn prowadzi, więc mam czas na
> [...]

    Nasz Honda, nasza Honda, bla bla bla. Masz jakieś kompleksy kobieto?
    Słuchaj, to że wyprzedziło was kilka rzęchów nie znaczy, że ludzie nie
    mają też dobrych aut i że wy macie najlepszy samochód na świecie. Ja mam
    pod maską 450KM (Audi RS6) i się jakoś nie podniecam jak lecę niemiecką
    autostradą 270km/h a wyprzedza mnie jakiś kolo w Ferrari. Pamiętaj, że
    zawsze znajdzie się ktoś z lepszym autem a jakaś podrzędna Hondzina nie
    jest jakimś wybitnym dziełem, którego nie da się wyprzedzić. Na
    przystawkę to możesz sobie schrupać chleb ze smalcem.