  • 51. Data: 2012-01-25 05:12:58
    Temat: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Disappointed E52 owner <d...@e...com> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Dziecko, co Ty powiesz. Na QWERTY jeszcze jestem w stanie przystać w
    > telefonie, ale absolutnie nie w parze z dotykowym ekranem, a to
    > niestety dość częste i tak trzeba gdzieś klikać w to gówno, bo nie ma
    > normalnych klawiszy.

    To sobie dziecinko weź z pleja blackberry bold lub inne kurve za złotówkię.

    > Kup sobie jeszcze monitor dotykowy i najlepiej klawiaturę taką
    > również.

    Ależ bardzo chętnie, bo mi od myszki i klawiatury nadgarstki wysiadają.
    Możliwość macania ekranu to dla mnie nie tylko frajda ale też ratowanie
    zdrowia.

    > To Ty grasz na tym filmiku?
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=iWDcOMZ7eHo

    Nie, ja nie mam Lary na telefon. Ale jakby była w promocji na XBL, to może
    bym kupił dla achievementów.

    > bo nie wiem jak to może być wygodne (nie mówiąc o precyzji), zamiast
    > kontrolera klikać w kawałek szkła, ale są różne zboczenia, dla mnie to
    > przykre na to patrzeć.

    To nie patrz, ja cię tam nie skierowałem, sam tam polazłeś oglądać,
    psychopato.

    > I Twoja rada co ma wnosić? Po co mi jakiś gówniany telefon i osobna
    > nawigacja, a gdzie reszta funkcji które wymieniłem?

    W dupie. A gdzie mają być? Dzwonienie w telefonie, mapa w nawigacji, gry w
    konsoli - czy nie taka jest naturalna kolej rzeczy, a nie jakieś tam
    niewygodne półśrodki?

  • 52. Data: 2012-01-25 05:13:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Telefon, ktorego poszukujesz jest w zdecydowanie wiekszej mierze
    > kompromisem odnosnie wymienionych przez Ciebie funkcji niz przecietny
    > dotykowiec a jednak twardo trzymasz sie swojego zdania.
    > Ciekaw jestem, czy miales mozliwosc korzystac przez powiedzmy 2-4
    > tygodnie z telefonu dotykowego?

    Dotykowiec odpada, bo jest niezgodny z ideologią.

  • 53. Data: 2012-01-25 09:20:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No i dlaczego wymieniłeś na kolorowy?

    Bo sie cz-bialy zepsul :-)

    >Przecież prawdziwych ludzi i tak nie zastąpi. A w ogóle to powinno ci
    >wystarczyć samo radio, co to za głupia moda na te płaskie ruchome
    >obrazy, które i tak nie oddają rzeczywistości?

    A radio oddaje ? Zlikwidowac.
    Poza tym lubie obejrzec "wejscie smoka" :-)

    >Ale nie każdy jest masochistą. Ludzie wolą mięc wyraźny obraz bez
    >odblasków i migotania. I nie mieć przy tym zajebanego całego biurka
    >jakąś kobyłą.

    Mowa o TV i jest odwrotnie - miganie mi nie przeszkadza, obraz jest
    dobry, a grat ma swoje miejsce, natomiast LCD bedzie wymagal
    przemeblowania :-)

    >A po co ci aż dwa cale? Przecież i tak jest malutki. Kup se telefon z
    >ekranem jednocalowym, przecież ci wystarczy do wyświetlenia kilku
    >ostatnich cyfr wprowadzonego numeru. Jakiekolwiek inna funkcjonalność
    >to przecież lans, fanaberia i bezeceństwo.

    sms czasem przychodza, a i numer duza czcionka sie nie miesci.
    Taki "classic phone" ma rozsadne wymiary i np wcale nie chce
    mniejszego, a 2.5" ekran miesci sie na nim bez problemu.

    >Wydaje ci się.

    Ma ktos jakies dane ? np ze strony banku ?

    >1,5'' też? 1'' też? Kto ustalił granicę użyteczności na 2''? Kilku
    >zgorzkniałych posiadaczy starych złomów?

    nie - 1" w zasadzie podobnie uzyteczny do przelewow - tez trzeba
    ciagle scrolowac ekran.
    Nieuzyteczny bedzie jak ci sie 4 cyferki nie zmieszcza na ekranie, no
    przy tytulach przelewow przydaje sie wiecej.

    >No co ty? Przecież ma tylko 9'' cali, więc na gazetę za małe, czyli
    >niewygodne, zatem powinno mieć tylko 5'', bo też będzie niewygodne i
    >wystarczy. Co to za durny lans na aż 9'' ekrany w ebookach? Powinny
    >mieć połowę mniejszy i klawiaturę numeryczną!

    9" to akurat format zblizony do ksiazki. Takiej podrecznej, bo sa i
    wieksze. A Kindle ma chyba 6 ... i to zaczyna przeszkadzac.

    Zreszta jesli chodzi o moj gust ... moze miec i 2", byleby mial
    sluchoawki i ewentualnie wysokiej jakosci syntezator mowy :-)

    >Nie stać cię nawet na takie podstawowe akcesorium jak okładka do
    >kundla i do tego też dorabiasz ideologię?

    Skoro to podstawowe akcesorium, to czemu nie jest w komplecie ?

    J.

  • 54. Data: 2012-01-25 18:23:36
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Potem coraz gorzej. To dlatego że czytałem w książki zamiast haratać w
    > gałę, pluć po podwórku i jarać w bramie.

    To popieram, ale jednak wyjdź czasem pokopać piłkę, przewietrzysz i
    dotlenisz się...

  • 55. Data: 2012-01-25 18:24:54
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    &v=iWDcOMZ7eHo

    > Rozumiem, ze grales w ten sposob, bo wypowiadasz sie dosc
    > autorytatywnie...?
    > Pogralem w Dungeon Hunter, uzywajac wirtualnych kontrolerow i smialo
    > moge powiedziec, ze da sie, choc daleko do szczytu finezji i wygody.
    > No ale to cos za cos, ktos Ci doradzil zakup dedykowanej nawigacji -
    > taka opcja nie przemawia do Ciebie? Podobnie do wiekszosci
    > niedzielnych graczy nie przemawia zakup telefonu i osobno konsoli do
    > gier.

    Miałem w ręku jakiegoś Sonyericssona i myślałem że k....y dostanę. O
    jakiej nawigacji chrzanisz? Nie mam nic do nawigacji w E52, wymieniłem
    wszystkie wady, wystarczyłoby je poprawić i byłby fajny telefon.
    Widocznie producenci nie testują już swoich dzieł...

  • 56. Data: 2012-01-25 18:25:54
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Dotykowiec odpada, bo jest niezgodny z ideologią.

    Raczej z moim gustem i odczuciami, a nie żadną ideologią, to Ty jesteś
    wyznawcą.

  • 57. Data: 2012-01-25 18:29:08
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    > To sobie dziecinko weź z pleja blackberry bold lub inne kurve za
    > złotówkię.

    Na cholerę mi jakiś jeżynowy "kalkulator"?

    > Ależ bardzo chętnie, bo mi od myszki i klawiatury nadgarstki
    > wysiadają. Możliwość macania ekranu to dla mnie nie tylko frajda ale
    > też ratowanie zdrowia.

    Na pewno dotykowa klawiatura (jeśli kiedykolwiek taka powstanie, dla
    wyznawców jak Ty) musi być baaaardzo wygodna, potem zmierzymy się, kto
    szybciej wprowadza tekst.

    > To nie patrz, ja cię tam nie skierowałem, sam tam polazłeś oglądać,
    > psychopato.

    Przykre w sensie żenady.

    > W dupie. A gdzie mają być? Dzwonienie w telefonie, mapa w nawigacji,
    > gry w konsoli - czy nie taka jest naturalna kolej rzeczy, a nie jakieś
    > tam niewygodne półśrodki?

    Fajnie masz, grająca dupa, koledzy pewnie lubią się nią bawić, ale mnie
    nie namówisz, sorry, nie skuszę się.

  • 58. Data: 2012-01-25 23:13:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 19:29:08 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > Na pewno dotykowa klawiatura (jeśli kiedykolwiek taka powstanie, dla
    > wyznawców jak Ty) musi być baaaardzo wygodna, potem zmierzymy się, kto
    > szybciej wprowadza tekst.

    Popatrz kiedyś, jak działa Swype. Dotykowa klawiatura wcale nie musi być
    wolniejsza od zwykłej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 59. Data: 2012-01-26 01:00:51
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 00:13, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Popatrz kiedyś, jak działa Swype. Dotykowa klawiatura wcale nie musi być
    > wolniejsza od zwykłej.

    Niektóre telefony rozpoznaj nawet bazgroły ręczne, czyli ręczne pismo.

    --
    animka

  • 60. Data: 2012-01-26 01:32:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-26 02:00, Animka pisze:

    > Niektóre telefony rozpoznaj nawet bazgroły ręczne, czyli ręczne pismo.

    i nawet z androidem

    a te bazgroly to m.in. grafitti a'la PalmOs
    (i jest to calkiem sprawne - prez ok 8 lat uzywalem tylko graffiti i
    czuje sie w tym swietnie. Niestety graffiti androidowe nie dorasta do
    piet temu z PalmOs - nad czym troche ubolewam - mozna bylo pisac
    kciukiem nie wolniej niz tapiac w klawiature czy swypujac - i to nie
    patrzac sie na telefon - czyli nawet jadac autem dalo sie napisac sms'a)

    --
    pozdr
    Adam (AL)