  • 1. Data: 2010-03-24 16:58:24
    Temat: O.CT
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    http://www.oct-polska.pl/
    korzystał ktoś?
    trochę drogo w porównaniu z innymi firmami ale ponoć jako jedyni robia mapy
    od razu w cenie do skrzyni biegów szczególnie automatów typu DSG i ich
    wszelkich odmian np getrag w DODGE
    no i ponoć trochę inaczej wygląda proces programownia. podłączają komputer,
    który zczytuje VIN i dopiero online wgrywają soft
    tak sie powoli przymierzam ale 2650 netto to ciągle dużo za dużo
    a może ktoś słyszał o jakiejś promocji w tej sieci?
    aha. no i czy ktoś zna przypadek korzystania z ichniej gwarancji??
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-03-24 18:50:19
    Temat: Re: O.CT
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > korzystał ktoś?

    Czip to zawsze jest rezygnacja z czegoś,
    kosztem osiągów drastycznie ograniczamy trwałość silnika i zwiększamy poziom
    zanieczyszczeń.
    Często też narażamy na usterkę sprzęgła lub skrzyni biegów (prawie pewną).

    Jakby producentowu się to opłacało, wgrywałby to samo do swoich produktów.
    Jednak soft wynika z kompromisu.

    Cudów nie ma.
    Swoją drogą to ździerwsto. Jedna usługa rekompensuje całość infrastruktury
    do jej przeprowadzenia.
    To jest lep na naiwnych.
    P.

  • 3. Data: 2010-03-24 20:32:13
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Cudów nie ma.
    > Swoją drogą to ździerwsto. Jedna usługa rekompensuje całość infrastruktury

    no właśnie jedne mówi czip drugi soft :)
    ponoś zmiana softu lepsza.
    no ale skoro OCT nie boi się ryzyka i daje gwaranację?
    a co do lepu to wiesz. 1900 kg i 140 KM czasami brakuje troszke mocy
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2010-03-25 00:34:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a co do lepu to wiesz. 1900 kg i 140 KM czasami brakuje troszke mocy

    Po to sa mocniejsze wersje silnikow...

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-03-25 06:15:16
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > no właśnie jedne mówi czip drugi soft :)
    > ponoś zmiana softu lepsza.

    Naprawdę ktoś o tym dyskutował?
    Nie wierzę!
    P.

  • 6. Data: 2010-03-26 08:55:45
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    glang wrote:
> [...]
    > a może ktoś słyszał o jakiejś promocji w tej sieci?
    > aha. no i czy ktoś zna przypadek korzystania z ichniej gwarancji??

    Kilka dni minelo, nikt kto o tym slyszal sie nie odezwal...
    a to zly znak. Mamy w PL kilku dobrych, znanych tunerow
    i do ktoregos z nich bym sie skierowal a nie szukal
    jakichs "Optymalizacji" ;)

  • 7. Data: 2010-03-26 10:43:35
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Kilka dni minelo, nikt kto o tym slyszal sie nie odezwal...
    > a to zly znak. Mamy w PL kilku dobrych, znanych tunerow
    > i do ktoregos z nich bym sie skierowal a nie szukal
    > jakichs "Optymalizacji" ;)

    nie każdy może sobie pozwolić na kontakty z "tunerami"
    nie każdego na to stać :))
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2010-03-26 10:59:01
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    glang wrote:

    > nie każdy może sobie pozwolić na kontakty z "tunerami"
    > nie każdego na to stać :))

    Serio? Nie stac Cie na 1000 zl?
    Tyle biora niektorzy dobrzy... najlepsi biora oficjalnie 1500,
    nieoficjalnie pewnie mozna dogadac sie taniej.

  • 9. Data: 2010-03-26 16:23:04
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Serio? Nie stac Cie na 1000 zl?
    > Tyle biora niektorzy dobrzy... najlepsi biora oficjalnie 1500,
    > nieoficjalnie pewnie mozna dogadac sie taniej.

    ależ nie. stać mnie na OCT za 3000 bo dają gwarancję na swoje usługi i na
    niedaj Boże awarię samochodu i jego naprawę w ASO do 12 tys zł
    nie stać mnie na kombinowanie za 1000 :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-03-26 16:39:10
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > ależ nie. stać mnie na OCT za 3000 bo dają gwarancję na swoje usługi i
    > na niedaj Boże awarię samochodu i jego naprawę w ASO do 12 tys zł
    > nie stać mnie na kombinowanie za 1000 :)

    Aaa to spoko.
    Mnie nie stać na wywalanie w błoto 3000 więc wolę kombinować za 1000
    ale dobrze i nie mieć awarii zmuszających do naprawy w ASO za 12 tys :)

    Jak na razie przejechałem 50 kkm po "kombinowaniu" i jestem mega
    zadowolony.