  • Data: 2009-06-24 13:51:03
    Temat: Re: Nvidia (wyjący gigabyte) GTS 250 - na co wymienić?
    Od: Netx <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam właściwie trzy możliwości:
    > 1. Radeon 4850, raczej odpada...
    > 2. GTS 250 512 BFG - ma stockowe chłodzenie, powinien być cichy w idle...
    > 3. EVGA GTX 260 Core 216 896MB - również stockowe chłodzenie, ponoć
    > dość znośne w idle, tylko nie wiem czy mój Seasonic 430W da radę...

    Nie jestem jakimś wielkim znawcą kart ale z tych co wymieniłeś wziąłbym
    Evga kierując się firmą i dodatkami które można ściągnąć ze strony Evga
    po zarejestrowaniu karty. Bfg miałem i nie powiedziałbym że jest w czymś
    lepszy od Evga.

    Co do zasilacza to komputer (cały) z Evga GTX260c216 Superclocked bierze
    u mnie ~115W w idle i do 225W w 3D Mark Vantage (w grach nie
    sprawdzałem). Pobór podaję całego kompa (dość wypasionego). Miernik
    prymitywny elektoniczny z Allegro, ale jak porównywałem z licznikiem
    takim jak daje Stoen to nie mylił się o więcej jak 5%.
    Liczy się również wydajność poszczególnych linii, możesz udałoby się
    znaleźć specyfikację tej karty i porównać ze specyfikacją zasilacza.

    PS.Producenci lubią pisać w specyfikacjach zawyżone zapotrzebowanie na
    prąd, aczkolwiek czy ten Seasonic wystarczy to trudno powiedzieć.

    Pozdrawiam,
    Marek