eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNumery wewnętrzne.Re: Numery wewnętrzne.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Numery wewnętrzne.
    Date: Fri, 17 Jun 2011 00:15:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 53
    Message-ID: <itdvar$d5n$1@inews.gazeta.pl>
    References: <isqjre$kuu$1@news.onet.pl> <isqjts$l8m$1@news.onet.pl>
    <isqo27$71e$1@news.onet.pl> <isqoiu$7e5$1@inews.gazeta.pl>
    <isr2mv$ic5$1@news.onet.pl> <c...@4...com>
    <it354j$n6s$3@news.onet.pl> <it5j27$8ik$1@inews.gazeta.pl>
    <itdtn1$opg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-goc2-125.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308262555 13495 178.73.50.125 (16 Jun 2011 22:15:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Jun 2011 22:15:55 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-User: samsung_1
    X-Antivirus: avast! (VPS 110616-1, 16.06.2011), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1012689
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:itdtn1$opg$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-06-13 19:57, yabba pisze:
    >> Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:it354j$n6s$3@news.onet.pl...
    >>> W dniu 2011-06-09 22:46, J.F. pisze:
    >>>> On Thu, 09 Jun 2011 20:18:14 +0200, jadryś wrote:
    >>>>> Gdy wybieram numer centrali To odzywa się automatyczna sekretarka -
    >>>>> "Wybierz numer tonowo lub czekaj na zgłoszenie telefonistki".. Na
    >>>>> telefonistkę można nieraz czekać i 10 minut i się nie doczekać.
    >>>>> Natomiast nie mam pojęcia o co chodzi z tym wybieraniem tonowym.
    >>>>
    >>>> nowe pokolenie uroslo, ktore juz nie wie co to jest wybieranie tonowe?
    >>>>
    >>>> Dobrze tu kolega radzil - numer centrali, dwie-trzy pauzy, nr
    >>>> wewnetrzny i dziala.
    >>>>
    >>>> J.
    >>>>
    >>>
    >>> No niestety, - nie w moim przypadku. Nadal trzeba czekać na
    >>> telefonistkę.. i to nie zależy od telefonu, mam 3 rozne modele, i na
    >>> każdym to samo.
    >>
    >> Czy jak dzwonisz ze stacjonarnego do tej centralki to czy możesz wybrać
    >> numer wewnętrzny?
    >>
    >
    > No, pewnie jest jakaś możliwość wyboru, tylko że ja nie mam pojęcia jak
    > wybrać ten numer tonowo.. Gdy go wybieram z klawiatury to i tak zawsze się
    > odezwie telefonistka.

    Wybieranie tonowe pochodzi z telefonów stacjonarnych. Kiedyś było wybieranie
    zwane dekadowym, czylijak się kręciło tarczą aparatu to było słychać: pyk,
    pykpykpyk, pyk, pykpykpykpykpykpyk, pyk. Ilośc "pyk" określała wykręconą
    cyfrę. Potem wprowadzono wybieranie tonowe. Naciskając klawisze na
    telefonie, generowal on odpowiednie dźwięki, które odpowiadały poszczególnym
    cyfrowm: piii, biii, łiii i tym podobnie.
    Wybieranie tonowe ma tę zaletę, że można nim wybierać numery wewnętrzne po
    połączeniu z centralka firmową.

    Czy masz telefon stacjonarny? Czy przy naciskaniu klawiszy słyszysz w
    słuchawce różne piśnięcia? Czy jak dzwonisz ze stacjonarnego do szpitala, to
    możesz wybrać tymi piśnięciami numer wewnętrzny?

    Czy wiesz z jakim numerem wewnętrznym chcesz się połączyć?


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: