eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNumer zarchiwizowany - ponowne używanie?Re: Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?
  • Data: 2009-10-12 15:09:21
    Temat: Re: Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?
    Od: dizel <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 12 Oct 2009 08:51:16 +0000 (UTC), "Pbs"
    <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Jeśli nie zasilę konta w Simplusie w ciągu 210 dni od daty utraty ważności
    >konta, to numer - jak mi powiedziano na infolinii - jest archiwizowany. Co to
    >znaczy? Czy nie mam już wtedy możliwości powrotu do tego numeru? Rozumiem, że
    >nikt inny nie dostanie tego numeru?

    Chyba cię ktoś w błąd wprowadził bo na stronie simlusa pisze o 365
    dniach a nie o 210. Cytuje ze strony simplusa:
    Zakończenie okresu ważności
    Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty
    wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług.
    Testowałem to w praktyce i tak było właśnie po ponad roku dopiero
    zdeaktywowali kartę simplusa. Także rok można spokojnie nie
    doładowywać, a jak ktoś się boi to raz na pół roku za 5pln zatankować
    i będzie ok

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: