  • Data: 2016-04-07 16:50:50
    Temat: Re: Numer stacjonarny
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-06 22:06, Maciek pisze:

    > W moim przypadku ten numer praktycznie nie jest już wykorzystywany, więc
    > mogę podjąć to ryzyko :-)

    Żadnego ryzyka nie ma. VoIP-y masz teraz np. u operatorów telewizyjnych
    sieci kablowych (VECTRA, UPC/Aster, Multimedia itd.).

    W HaloNet pierwszy numer kosztuje 1 zł + VAT za rok aktywności (+ opłaty
    za połączenia jeśli chcesz dzwonić; jeśli tylko odbierasz to ta złotówka).

    Każdy kolejny numer to 19,90 zł brutto. Korzystam prywatnie z numeru
    przeniesionego z analogowej linii stacjonarnej oraz w firmie z 3-ech
    numerów podpiętych w centralce telefonicznej. Nie ma żadnych problemów.
    Panel dla numerów ma sporo opcji konfiguracyjnych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/