eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNumer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużejRe: Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
  • Data: 2010-07-20 13:54:05
    Temat: Re: Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, a to jest ciekawe. Z tego co mi się udało wyszukać nieaktywowane
    > startery pokazują tyle w i-BOA. Ale z takiego nieaktywowanego startera
    > da się odbierać smsy? Jak to dokładnie działa, bo na stronie ery nie
    > chwalą się tym :>

    U mnie działa i to bardzo dobrze. TT kupiłem tylko po to aby dostać kartę
    kredytową Polbank-ERA.
    Nie aktywowana to znaczy nie wykonałem żadnej rozmowy ani nie korzystałem z
    innych usług tzn. sprawdzanie stanu konta sms itp.
    Z banku konsultanci do mnie dzwonili bez przeszkód inni też, SMS z
    transakcji kartą też ładnie przychodzą, 2 sekudy po już był :)

    Wcześniej kupiłem Play Fresha i tam tylko można było odbierać SMS :(
    Miałem zamiar kupić Heya ale wolałem nie ryzykować bo w banku mogli się za
    bardzo rzucać że to nie Era :)

    > A co z nieaktywowanym starterem orange?

    Tego jeszcze nie testowałem :)

    Damian