  • 21. Data: 2010-03-10 18:51:59
    Temat: Re: Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Dlaczego? Co przeszkadza w ciągu pierwszych 400 sekund połączenia zapytać
    > rozmówcę, w jakiej sieci ma numer? Nieśmiałość? IMHO da się ją
    > przezwyciężyć w ciągu 400 minut ględzenia ;->

    Rozmówca nie musi wiedzieć w jakiej sieci jest telefon z którego korzysta.
    Może go to najzwyczajniej w świecie nie interesować. Poza tym numer można
    przenieść.

  • 22. Data: 2010-03-10 19:03:39
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > WWW.SPRAWDZNUMER.PL

    Nie pytam gdzie można próbować/szukać. Chodzi o to, że informacji o pewnych
    numerach nie uzyskasz. Już mi się nie chce odszukiwać korespondencji z
    operatorem jak to jakiś dobrze znany mi numer zgłaszany był według serwisu
    operatora jako "krajowy" a ja akurat miałem abonamentowe minuty tylko na
    stacjonarne i w sieci.

  • 23. Data: 2010-03-10 19:34:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "niusy.pl" napisał:

    > Rozmówca nie musi wiedzieć w jakiej sieci jest telefon z którego korzysta.
    > Może go to najzwyczajniej w świecie nie interesować.

    Hmm, podajesz jakiś skrajny przykład i na jego podstawie generalizujesz?
    Jaki procent, a raczej promil użytkowników telefonu nie ma świadomości, w
    jakiej sieci ma kartę?

    > Poza tym numer można przenieść.

    Bez wiedzy i świadomości użytkownika? Znowu jakiś promil.

    JoteR

  • 24. Data: 2010-03-10 19:45:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-10 20:34, JoteR wrote:

    > Hmm, podajesz jakiś skrajny przykład i na jego podstawie generalizujesz?
    > Jaki procent, a raczej promil użytkowników telefonu nie ma świadomości,
    > w jakiej sieci ma kartę?

    Zauważalny, szczególnie w przypadku prepaidów. Popytaj kioskarzy, gdzieś
    dalej od cywilizacji, chociaż dziś widziałem takiego misia w inmedio w
    warszawskiej Arkadii :)

  • 25. Data: 2010-03-10 22:43:40
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "ktos2" napisał w wiadomości
    > a czy ze stacjonarek też się rożróżnia komórki* oraz play z polsatem?

    oczywiście. nawet "matka" netia preferuje innych niż córkę
    "netia mobile" - obecnie P4.

  • 26. Data: 2010-03-11 10:59:35
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Hmm, podajesz jakiś skrajny przykład i na jego podstawie generalizujesz?

    To Ty generalizujesz. Ja tylko powiedziałem, że upewnić się nie da a nie że
    nie można skutecznie podejrzewać

  • 27. Data: 2010-03-11 21:06:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "niusy.pl" napisał:

    > To Ty generalizujesz.

    Bynajmniej.

    > Ja tylko powiedziałem, że upewnić się nie da a nie że nie można skutecznie
    > podejrzewać

    Chcesz przez to powiedzieć, że rozmówca, z którym się ględzi przez 400 minut
    może świadomie zełgać? Gratuluję "znajomych w sieci" ;->
    Argument o nieświadomości można sobie statystycznie w buty włożyć,
    specjalnie od wczoraj w czasie każdej z odbytych kilkunastu rozmów pytałem
    interlokutora/kę, w jakiej sieci ma telefon. O dziwo, wszyscy wiedzieli,
    nawet moje 11-letnie dzieci ;->

    JoteR

  • 28. Data: 2010-03-13 14:59:45
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Bynajmniej.

    Przecież wyrażnie widać, że mówisz o swoich rozmówcach, którzy akurat
    wiedzą, jakby na nich kończył się cały świat.

    > Chcesz przez to powiedzieć, że rozmówca, z którym się ględzi przez 400
    > minut może świadomie zełgać? Gratuluję "znajomych w sieci" ;->

    Pierdoły bez związku. Nic mi nie wiadomo o tym, by ktoś mówił o przegadaniu
    400 minut z jednym rozmówcą. Wykonując zwykłe rozmowy biznesowe dzwoni się
    do różnych firm nie po to by sprawdzać gdzie każdy rozmówca ma telefon. A
    nawet gdyby chodziło o te 400 minut z jednym to tym bardziej krytyczne ze
    względu na zawartą umowę jest określenie do jakiej sieci łączymy się.

    Jaka próbka, takie wyniki.

  • 29. Data: 2010-03-22 19:59:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2010-03-10 18:21, Liwiusz pisze:

    > WWW.SPRAWDZNUMER.PL

    o cholercia jestem w plusie?!
    Lol zaczynam rozumieć problem Mr Adzio :)

  • 30. Data: 2010-03-22 22:45:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > o cholercia jestem w plusie?!
    > Lol zaczynam rozumieć problem Mr Adzio :)

    Źle podaje? Kiedy się przeniosłeś?

    --
    Liwiusz