    From: Maciek.led <maciek3584-98-98@_NOSPAM_o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nsr czy Rs ?
    Date: Sat, 20 Jul 2013 14:17:58 +0000 (UTC)

    opyd12 napisal

    > Który z motocykli lepszy ? Honda NSr 125 czy Aprilia Rs 125 ? Prosze o
    > pomoc i jeszcze jedno pytanie a mianowicie czy one naprawde mają tak
    > wysokie spalanie tak jak słyszałem w Plotkach ? 7l/100km ? Prosze o szybką
    > odpowiedź

    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl
    mam 15 lat i pare miesiecy temu miałem ten sam problem, w okolicy za 5 k
    znalazłem nsrke z przebiegiem 14 tyś, ale tata powiedział że na zimę
    weźmiemy albo maxi skutera 250 albo ścigacza ninja 250, albo 300 nówkę, bo
    używanego nie kupi bo nie będzie się bawił potem w naprawy, ale ja na
    twoim miejscu brałbym honde, rska kumpla pali 6 l