    From: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nsr 125/50?
    Date: Wed, 6 Jul 2011 14:18:16 +0200

    Czesc!

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał

    > Podepne sie pod watek. Czy myslicie ze taka NSR to jest dobry sprzet na
    > tor dla doroslego faceta o normalnych wymiarach (185cm/85kg). Zastanawiam
    > sie luzno nad motocyklem z przeznaczeniem tylko na tor, bo SV ma za duzo
    > mocy jak dla takiego leszcza jak ja i chodzi mi po glowie wlasnie NSR,
    > albo jakies 600. Chcialbym cos sportowego co nie bedzie mnie przerastac
    > moca na torze tak jak to robi SV i na czym moglbym sie podszkolic.

    Ostatnio rozmawialem ze "swoim" lakiernikiem, ktory jakis czas temu zlozyl
    sobie Kawe ZXR400 wlasnie z mysla o torze w Poznaniu. Mowil, ze pare razy
    tam na niej byl. Czasy krecil na niej calkiem w porzo. Moze to jest dobry
    trop. Troche gratow do tego sprzeta wala sie na allegro. Moj znajomy skladal
    swoja z czesci z calej Polski -- dal rade.

    Pawel

    SVSZ i SC33'98