  • Data: 2019-03-12 13:59:54
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Masz cenniki w ktorych paczka Inpost kosztuje więcej. Masz umowę z
    > której wynika, że paczkę Inpost możesz przetrzymać tylko 2 czy 3 dni

    Gdzie moge ta paczke przetrzymac?

    > Na towary też wydałeś wielokrotnie więcej. To nie wiem z czego się
    > cieszysz.

    W jakim sensie?
    Bo z jednej strony oczywiście rozumiem co masz na mysli, z drugiej
    wielokrotnie porównuje zakup czegos na allegro vs poza i jakos wychodzi
    ze pomimo prowizji, pomimo darmowej przesyłki na allegro wychodzi taniej.
    Ale pal licho, niechby nawet wyszło drozej - czas tez jest wazny, a tu
    *przewaznie* klik klik i kupione. Wygoda tez ma znaczenie.

    Reasumujac - jakos tego *wielokrotnie drozej* nie widze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,