  • Data: 2019-03-10 20:47:34
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-10 11:50, Shrek wrote:

    > W DC jest tak od dawna - byłe m przekonany że to ogólnokrajowa akcja. A
    > sens jest taki jak z oznakowanymi fotoradarami i zakazem pustych
    > skrzynek (BTW przy krakowskiej pusty karmik stoi już drugi rok chyba).
    > Władza udaje, ze ściga przekraczających przepisy, a jednocześnie aby nie
    > podpaść za bardzo robi to tak, żeby w razie czego powiedzieć "kurwa
    > chłopie - zrobiliśmy wszystko żebyś się nie wpierdolił, ale jesteś tak
    > ślepy, że naprawdę możesz mieć pretensję tylko do siebie".

    Kiedyś myślałem by zainstalować kamerkę tam, gdzie obok mnie stoją
    naruszając notorycznie prawo posiadania nieruchomości właścicieli.
    Rzadko kiedy świecą. Stoją w miejscu, które z założenia jest bezpieczne
    choć bardzo prowokuje do jechania szybciej niż znak zezwala.

> [...]
    >
    > BTW - ja tam lubię czasem pozapierdalać, ale nie będę hipokrytą - wiem
    > że robię źle i robię to bo mogę. Powinni zweryfikować
    > ograniczenia/tereny zabudowane a następnie nastawiać odcinkowych w
    > zabudowanych, kupę skrzynek przed przejściami i w co 20 rotacyjnie
    > aparacik (również z analityką obrazu i wykrywającymi
    > wyprzedzanie/omijanie). Takie udawanie, że coś się w tym kierunku robi,
    > ale tak żeby nie zrobić jest po pierwsze przeciwskuteczne (mandat
    > traktuje się w kategorii pecha nie kary) a po drugie kosztowne - ci
    > policjanci mogli by w tym czasie robić coś pożytecznego.

    Moim zdaniem drogówkę należy rozwiązać. To pasożyty społeczne na których
    musimy płacić w trakcie ich działalności oraz na wcześniejszych
    emeryturach a którzy nic sensownego nie robią nie dlatego, że nie mogą
    tylko dlatego, że wybierają wygodniejsze. To zresztą zwykłe sługusy
    polityków czego dowodzi zachowanie w trakcie znanej akcji strajkowej,
    jak to pouczenia dawali zamiast mandatów. Jak ich nakarmić to zrobią
    cokolwiek.