    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy telefon
    Date: Thu, 4 Nov 2010 11:09:41 +0000

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 09:57:04 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Nie wszyscy inni, tylko Ty. I Ty wmawiasz wszystkim innym, że wymuszam na
    > innych stwierdzenie, że WM jest do kitu. Ponieważ mi się to nie podoba,

    Na razie wszyscy inni w tym wątku

    > jeszcze raz jasno piszę, że to jest *moje* zdanie na temat WM i każdy ma
    > pełne prawo myśleć o WM, WP7 i iOS to, co myśli. Niemniej, jeśli chce

    Co kto myśli, w tym wątku nie ma żadnego znaczenia. Znaczenie ma to, że
    zanim zadałeś pytanie, rozpocząłeś od stwierdzenia - "dokonałem takiego
    wyboru na podstawie takich kryteriów" a dopiero potem zapytałeś "co jeszcze
    te kryteria spełnia" - na co dostałeś kilka rzeczowych odpowiedzi, że
    kryteria są kompletnie bezsensowne i błędne, bo opierają się na
    nieprawdziwych założeniach. A resztę wątku udowadniasz innym jacy są
    bezsensowni, bo wolno ci mieć błędne założenia. Szkoda tylko, że nie
    szanujesz prawa innych do niechęci do błędnych i kłamliwych założeń.

    > Wystarcza mi w zupełności wiedza, którą posiadam. Windows Mobile dla
    > telefonów równie dobrze może mi się nie podobać z powodu kształtu
    > przycisku Start albo koloru lewego, górnego piksla ekranu. Mam do tego
    > pełne prawo i nic Ci do tego.

    Po raz kolejny - szkoda, że twoja wiedza nie ma nic wspólnego z
    rzeczywistością. Wolno ci na niej poprzestać, ale nie oczekuj, że inni będą
    ci doradzali na podstawie twoich urojeń a nie na podstawie faktów.

    > Czy mógłbyś przestać konsekwentnie obniżać poziom dyskusji?

    to już chyba nie jest możliwe, od początku był żenująco niski - takie są
    skutki rozpoczynania rozmowy od stwierdzeń opartych na urojeniach i fobiach
    zamiast na faktach.

    > Windowsa Phone 7 owszem. Androida nie
    > (http://www.brighthub.com/mobile/google-android/arti
    cles/37151.aspx) -

    o tym już też kilka razy w tym wątku było, co uparcie ignorujesz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka