  • 1. Data: 2024-06-06 23:29:21
    Temat: Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    Dobry wieczór!

    Pod koniec maja br. kupiłem sobie nowy tel. z Anrdoidem 13. Przyjechał w
    d. 2024-06-03, pon. Ku mojemu zdumieniu zacząłem być coraz bardziej
    otępiały i zacząłem popełniać błędy których wcześniej nie robiłem.
    Szczególnie to było widać w ruchu ulicznym. Szaraczek znowu co chwilę
    mnie pytał "Dlaczego?" a ja mu co chwilę odpowiadałem "Nie wiem, coś mi
    nie trybi...". W końcu zacząłem się niepokoić i myśleć co to może
    powodować, wtedy zrozumiałem że to nowy sprytny tel. z Androidem 13.
    Tego tel. nie da się wyłączyć. Ten tel. mimo baterii 6Ah b. szybko się
    rozładowuje. Dziś pojechał on z powrotem do sprzedawcy (ten tel. był
    polskiej marki).

    Wniosek: Teraz w sprytnych tel. z Androidem 13. jest nowa f. dzięki
    której można za własne pieniądze w ciągu kilku chwil stać się imbecylem
    i osobą niepełnosprawną umysłowo. Dlatego stanowczo odradzam zakup
    nowego sprytnego tel. z Androidem 13. i nowszym.

    Co do sprzętu firmy Jabłoko to nie mam informacji w tej sprawie.

    Spokojnej nocy!
    Jacek Marcin Jaworski

    Opublikowałem w d. 2024-06-06, czw. na grupach dyskusyjnych:
    pl.comp.sieci.bezprzewodowe, pl.pregierz i alt.pl.zbluzgaj .

  • 2. Data: 2024-06-07 16:42:06
    Temat: Re: Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Masz pecha.

    -----

  • 3. Data: 2024-06-07 17:17:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Jun 2024 23:29:21 +0200, w <l...@m...individual.net>, Jacek
    Marcin Jaworski <j...@a...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Tego tel. nie da się wyłączyć. Ten tel. mimo baterii 6Ah b. szybko się
    > rozładowuje. Dziś pojechał on z powrotem do sprzedawcy (ten tel. był

    Czy ten telefon jest teraz z nami w jednym pokoju?

  • 4. Data: 2024-06-07 22:32:24
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Czy ten telefon jest teraz z nami w jednym pokoju?

    Spokojnie, czapeczka z folii ALU załatwi problem. Ach, gdyby ją jeszcze
    uziemić!

    --
    Grzexs