    From: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
    Date: Thu, 6 Jun 2024 23:29:21 +0200

    Dobry wieczór!

    Pod koniec maja br. kupiłem sobie nowy tel. z Anrdoidem 13. Przyjechał w
    d. 2024-06-03, pon. Ku mojemu zdumieniu zacząłem być coraz bardziej
    otępiały i zacząłem popełniać błędy których wcześniej nie robiłem.
    Szczególnie to było widać w ruchu ulicznym. Szaraczek znowu co chwilę
    mnie pytał "Dlaczego?" a ja mu co chwilę odpowiadałem "Nie wiem, coś mi
    nie trybi...". W końcu zacząłem się niepokoić i myśleć co to może
    powodować, wtedy zrozumiałem że to nowy sprytny tel. z Androidem 13.
    Tego tel. nie da się wyłączyć. Ten tel. mimo baterii 6Ah b. szybko się
    rozładowuje. Dziś pojechał on z powrotem do sprzedawcy (ten tel. był
    polskiej marki).

    Wniosek: Teraz w sprytnych tel. z Androidem 13. jest nowa f. dzięki
    której można za własne pieniądze w ciągu kilku chwil stać się imbecylem
    i osobą niepełnosprawną umysłowo. Dlatego stanowczo odradzam zakup
    nowego sprytnego tel. z Androidem 13. i nowszym.

    Co do sprzętu firmy Jabłoko to nie mam informacji w tej sprawie.

    Spokojnej nocy!
    Jacek Marcin Jaworski

    Opublikowałem w d. 2024-06-06, czw. na grupach dyskusyjnych:
    pl.comp.sieci.bezprzewodowe, pl.pregierz i alt.pl.zbluzgaj .