-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowy sposób magazynowania energii.
Date: Thu, 17 Jan 2019 00:57:50 +0100
Organization: ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <q1oge1$9di$1@node2.news.atman.pl>
References: <aq3z7n35zlna$.1fw15mlw37c25.dlg@40tude.net>
<5c3f3b15$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-74-58-233.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1547683073 9650 89.74.58.233 (16 Jan 2019 23:57:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jan 2019 23:57:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <5c3f3b15$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648355
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-16 o 15:08, J.F. pisze:
> Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:aq3z7n35zlna$.1fw15mlw37c25.dlg@40tude.
net...
>> Pozornie temat nie związany z samochodami. Ale artykuł zawiera odpowiedź
>> na pytanie jak pogodzić słabość linii zasilających stację ładowania z
>> sporą mocą wymaganą przy szybkim ładowaniu. Wystarczy taka bateria :)
>
> Tylko ze ona tez wnosi jakies straty.
> Wiec na stacji ladowania moze byc niepozadana ...
>
>> Przykład ten także obrazuje niezwykle szybki postęp dokonujący się na
>> polu magazynowania energii elektrycznej w akumulatorach. Konia z rzędem
>> temu kto przewidzi na czym będą jeździć elektryki za 10 lat :) W każdym
>> razie, nie na licie.
>
> Akurat ta jak czytasz, to sie niespecjalnie do samochodu nadaje, bo jest
> wysokotemperaturowa.
Tu nie chodzi o baterię montowaną w samochodzie. Tu chodzi o to, że w
miejscu, gdzie dochodzi słaba linia zasilająca montuje się taką baterię
jako magazyn prądu do ładowania samochodu. Gdy podjeżdża samochód, można
go ładować mocą o wiele większą, niż linia zasilająca, bo duży prąd jest
brany z tego akumulatora.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.19 08:13 ddddddddddddd
- 17.01.19 08:25 J.F.
- 18.01.19 21:25 Tomasz Pyra
- 22.01.19 21:59 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=