-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowy sposób magazynowania energii.
Date: Thu, 17 Jan 2019 00:57:50 +0100
Organization: ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <q1oge1$9di$1@node2.news.atman.pl>
References: <aq3z7n35zlna$.1fw15mlw37c25.dlg@40tude.net>
<5c3f3b15$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-74-58-233.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1547683073 9650 89.74.58.233 (16 Jan 2019 23:57:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jan 2019 23:57:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <5c3f3b15$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648355
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-16 o 15:08, J.F. pisze:
> Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:aq3z7n35zlna$.1fw15mlw37c25.dlg@40tude.
net...
>> Pozornie temat nie związany z samochodami. Ale artykuł zawiera odpowiedź
>> na pytanie jak pogodzić słabość linii zasilających stację ładowania z
>> sporą mocą wymaganą przy szybkim ładowaniu. Wystarczy taka bateria :)
>
> Tylko ze ona tez wnosi jakies straty.
> Wiec na stacji ladowania moze byc niepozadana ...
>
>> Przykład ten także obrazuje niezwykle szybki postęp dokonujący się na
>> polu magazynowania energii elektrycznej w akumulatorach. Konia z rzędem
>> temu kto przewidzi na czym będą jeździć elektryki za 10 lat :) W każdym
>> razie, nie na licie.
>
> Akurat ta jak czytasz, to sie niespecjalnie do samochodu nadaje, bo jest
> wysokotemperaturowa.
Tu nie chodzi o baterię montowaną w samochodzie. Tu chodzi o to, że w
miejscu, gdzie dochodzi słaba linia zasilająca montuje się taką baterię
jako magazyn prądu do ładowania samochodu. Gdy podjeżdża samochód, można
go ładować mocą o wiele większą, niż linia zasilająca, bo duży prąd jest
brany z tego akumulatora.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.19 08:13 ddddddddddddd
- 17.01.19 08:25 J.F.
- 18.01.19 21:25 Tomasz Pyra
- 22.01.19 21:59 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=