-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <aq3z7n35zlna$.1fw15mlw37c25.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <aq3z7n35zlna$.1fw15mlw37c25.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Nowy sposób magazynowania energii.
Date: Wed, 16 Jan 2019 15:08:18 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 31
Message-ID: <5c3f3b15$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.106.121
X-Trace: 1547647765 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 489 83.26.106.121:54521
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648347
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:aq3z7n35zlna$.1fw15mlw37c25.dlg@40tude.
net...
>Pozornie temat nie związany z samochodami. Ale artykuł zawiera
>odpowiedź
>na pytanie jak pogodzić słabość linii zasilających stację ładowania z
>sporą mocą wymaganą przy szybkim ładowaniu. Wystarczy taka bateria :)
Tylko ze ona tez wnosi jakies straty.
Wiec na stacji ladowania moze byc niepozadana ...
>Przykład ten także obrazuje niezwykle szybki postęp dokonujący się na
>polu magazynowania energii elektrycznej w akumulatorach. Konia z
>rzędem
>temu kto przewidzi na czym będą jeździć elektryki za 10 lat :) W
>każdym
>razie, nie na licie.
Akurat ta jak czytasz, to sie niespecjalnie do samochodu nadaje, bo
jest wysokotemperaturowa.
Mnie podniecaja od lat akumulatory sodowo-siarkowe, podobno swietne,
tylko maja te sama wade.
No i najwyrazniej czegos im jednak brakuje, skoro nie sa powszechnie
uzywane.
A moze na wodorze bedziemy jezdzic ?
Choc w sumie ... czemu nie na licie czy sodzie - je sie w miare prosto
transportuje :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.19 15:45 T.
- 17.01.19 00:57 Poldek
- 17.01.19 08:13 ddddddddddddd
- 17.01.19 08:25 J.F.
- 18.01.19 21:25 Tomasz Pyra
- 22.01.19 21:59 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=