-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.r
eadnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: MichaelData(R) <n...@s...tu>
From: MichaelData(R) <s...@o...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
<5356f631$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<lj6vei$824$1@mx1.internetia.pl>
<5357047e$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<lj7nr7$lae$1@mx1.internetia.pl>
<535768a8$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
<lj81mv$k4d$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Nowy silnik, nowe problemy
Date: Wed, 23 Apr 2014 11:50:41 +0200
Organization: APZ
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 25
Message-ID: <53578cf3$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.13.148.74
X-Trace: 1398246643 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2245 83.13.148.74:62721
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530979
[ ukryj nagłówki ]BartekK wydumał(a) w news:lj81mv$k4d$1@node2.news.atman.pl :
> W dniu 2014-04-23 09:15, MichaelData(R) pisze:
>> Kłania sie zatem logika. Nie ma innej możliwosci przedostania sie wody
>> do cylindra niż
>> a)pękniety blok/głowica (15%)
>> b)uszkodzona uszczelka pod głowicą (75%)
> Błąd. W wielu silnikach kolektor ssący jest podgrzewany (chłodzony?) wodą
> obiegową, albo po prostu obieg wody z głowicy też przechodzi przez
> kolektor ssący. Nieszczelność w tym miejscu powoduje powolne "wsysanie"
> wody przez silnik, a że jest tam jej niewiele i jest gorąco - to
> przechodzi bez problemu. W dodatku gwałtowne zmiany (pod)ciśnienia przy
> zamkniętej otwartej przepustnicy mogą dawać właśnie chwilowe mocniejsze
> zassania wilgoci z pocącej się uszczelki...
> Bez konkretnej wiedzy, jaki to silnik, z jakim osprzętem/w jakim aucie -
> możemy tylko teoretyzować.
Błąd. "Ecotec" nie ma takiego rozwiazania. Niestety, widzisz że autor watku
się wstydzi... :)
--
Michael________(TM)
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.14 11:51 Czesław Wiśniak
- 23.04.14 12:27 Trybun
- 23.04.14 12:30 BartekK
- 23.04.14 13:54 John Kołalsky
- 23.04.14 14:04 MichaelData(R)
- 23.04.14 20:41 John Kołalsky
- 24.04.14 09:38 Maciek
- 24.04.14 20:06 John Kołalsky
- 05.05.14 20:55 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=