eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, nowe problemyRe: Nowy silnik, nowe problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.r
    eadnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: MichaelData(R) <n...@s...tu>
    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
    <5356f631$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj6vei$824$1@mx1.internetia.pl>
    <5357047e$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj7nr7$lae$1@mx1.internetia.pl>
    <535768a8$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj81mv$k4d$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Nowy silnik, nowe problemy
    Date: Wed, 23 Apr 2014 11:50:41 +0200
    Organization: APZ
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 25
    Message-ID: <53578cf3$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.13.148.74
    X-Trace: 1398246643 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2245 83.13.148.74:62721
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530979
    [ ukryj nagłówki ]

    BartekK wydumał(a) w news:lj81mv$k4d$1@node2.news.atman.pl :
    > W dniu 2014-04-23 09:15, MichaelData(R) pisze:
    >> Kłania sie zatem logika. Nie ma innej możliwosci przedostania sie wody
    >> do cylindra niż
    >> a)pękniety blok/głowica (15%)
    >> b)uszkodzona uszczelka pod głowicą (75%)
    > Błąd. W wielu silnikach kolektor ssący jest podgrzewany (chłodzony?) wodą
    > obiegową, albo po prostu obieg wody z głowicy też przechodzi przez
    > kolektor ssący. Nieszczelność w tym miejscu powoduje powolne "wsysanie"
    > wody przez silnik, a że jest tam jej niewiele i jest gorąco - to
    > przechodzi bez problemu. W dodatku gwałtowne zmiany (pod)ciśnienia przy
    > zamkniętej otwartej przepustnicy mogą dawać właśnie chwilowe mocniejsze
    > zassania wilgoci z pocącej się uszczelki...
    > Bez konkretnej wiedzy, jaki to silnik, z jakim osprzętem/w jakim aucie -
    > możemy tylko teoretyzować.

    Błąd. "Ecotec" nie ma takiego rozwiazania. Niestety, widzisz że autor watku
    się wstydzi... :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: