-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: robot <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowy silnik, Infiniti -- VC-T
Date: Mon, 20 Nov 2017 13:49:15 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <ouuj0b$noq$1@node2.news.atman.pl>
References: <5a1188c7$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<ixhqgh1lba7.p7yfmpzvelup$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1511182155 24346 82.139.185.195 (20 Nov 2017 12:49:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Nov 2017 12:49:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <ixhqgh1lba7.p7yfmpzvelup$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
X-Antivirus: avast! (VPS 171120-2, 2017-11-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619284
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-19 o 14:52, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Sun, 19 Nov 2017 14:36:07 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
>
>> https://youtu.be/P0j4UAFEAx4?t=2m
>> Ciekawe mechaniczne rozwiązanie.
>> Ale dochodzą w szereg połączone cztery źródła ewentualnych luzów. Co
>> prawda tam nie ma już wszędzie wysokich obrotów.
>
> Wszystkie spalinowce odchodzą powoli do lamusa. W przyszłości będą
> egzystować w wąskich niszach specjalistycznych. Nasi następcy będą się
> dziwić jak mogliśmy tolerować te marne 25 % sprawności termodynamicznej
> przy tak cholernie rozbudowanej konstrukcji z mikronowymi tolerancjami,
> ścisłymi momentami dokręcania tego czy owego oraz zbyt wysokimi wymogami
> eksploatacyjnymi. Tak jak my dziś dziwimy się 5 % sprawności parowozu i
> z rozczuleniem patrzymy na maszynistę co stację polewającego oliwą
> korbowody.
Ale następcy silnika cieplnego nadal nie widać.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.17 14:09 T.
- 20.11.17 14:21 Poldek
- 20.11.17 14:32 robot
- 20.11.17 14:59 robot
- 20.11.17 15:09 Kris
- 20.11.17 16:04 robot
- 20.11.17 16:11 Kris
- 20.11.17 16:18 Poldek
- 20.11.17 17:59 m4rkiz
- 21.11.17 09:21 robot
- 21.11.17 11:25 Poldek
- 21.11.17 16:49 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie