  • 31. Data: 2014-08-09 18:59:33
    Temat: Re: Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Miałem wrażenie, że wyróżnił go z reszty smartfonów jako "ten drogi".
    > Tymczasem bardzo dużo smartfonów ma podobną cenę do iPhone...

    Ok.
    Na rynku smartfonów iphone jest drogi, tak jak wiele flagowych modeli
    innych producentów. Ok?

  • 32. Data: 2014-08-09 19:39:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ok.
    > Na rynku smartfonów iphone jest drogi, tak jak wiele flagowych modeli
    > innych producentów. Ok?

    Zgoda - iPhone jest po prostu telefonem z górnej półki...
    Ale przecież nie jest wyjątkowo drogi w porównaniu do innych.

    Nawiasem mówiąc są w Polsce duże abonamenty gdzie iPhone
    masz za 1zł - w USA takich abonamentów nie ma, niestety :-)

  • 33. Data: 2014-08-09 20:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    >
    > Nawiasem mówiąc są w Polsce duże abonamenty gdzie iPhone
    > masz za 1zł - w USA takich abonamentów nie ma, niestety :-)

    Abonamenty pomijam.
    Suma sumarum idzie przeciez wyliczyc z takiego abo cene telefonu.
    W jakim abo iphone jest za 1zł?

  • 34. Data: 2014-08-09 21:25:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..

    > Abonamenty pomijam.
    > Suma sumarum idzie przeciez wyliczyc z takiego abo cene telefonu.
    > W jakim abo iphone jest za 1zł?

    Ktoś tu na grupie kiedyś podawał - nie pamiętam, wygooglaj sobie.

  • 35. Data: 2014-08-10 09:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ktoś tu na grupie kiedyś podawał - nie pamiętam, wygooglaj sobie.

    w PLAy 190zł i masz 5s za złotówkę.
    Czyli telefon w tym abo kosztuje 150zł x 24 = 3600zl.
    No rzeczywiście taniocha... ROTFL...

  • 36. Data: 2014-08-10 19:01:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > w PLAy 190zł i masz 5s za złotówkę.
    > Czyli telefon w tym abo kosztuje 150zł x 24 = 3600zl.
    > No rzeczywiście taniocha... ROTFL...

    Jesteś pewny że w tym abonamencie jest tylko to co w innym za 40zł?
    Bo inaczej trochę zawyżasz cenę telefonu...
    Swoją drogą ile kosztuje iPhone5S/16G bez simlocka, bez abonamentu
    po doliczeniu cła i VATu? W sensie - cena brutto iP5S bez zobowiązań?

  • 37. Data: 2014-08-10 22:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > Swoją drogą ile kosztuje iPhone5S/16G bez simlocka, bez abonamentu
    > po doliczeniu cła i VATu? W sensie - cena brutto iP5S bez zobowiązań?

    To zalezy do czego porównywac.
    Ale powiedzmy ze troche wiecej internetu.
    Wszystko inne to samo bo za 40 masz rozmowy i smsy nielimitowane.

    Ile kosztuje sam iphone - nie mam pojecia.
    http://apple.strefamarek.allegro.pl/apple-iphone-5s-
    32gb-gwiezdna-
    szarosc.html

    3200zł?

  • 38. Data: 2014-08-11 13:31:23
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-09 15:37, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że nie bardzo wiesz o czym mówisz?
    > Wiki nie jest redagowana przez jakąś jednolitą grupę ludzi.
    > Wiki jest otwarta do edycji przez cały świat - Ty też możesz tam
    > napisać o faktach jeśli faktycznie są to fakty a nie wymysły...
    > Musisz jedynie podać źródła na poparcie.
    >
    > Poza tym krytykując jakieś słowa a potem przyznając się że nawet
    > ich nie czytałeś zwyczajnie kompromitujesz się... robisz z siebie klowna.

    Nie bądź naiwniakiem, są moderatorzy, są ludzie którzy ten projekt
    utrzymują, i oczywiście czerpią korzyści... To raczej oni robią z siebie
    błazna. Nie wiem czy pamiętasz, kiedyś Ernesto Guevara był opisywany na
    Wiki jako nieomal Bóstwo, ucieleśnienie Wolności Równości Braterstwa..
    Po za sponsorowaniu bankruta (Wiki) przez jakąś tajnego darczyńce, Che
    opisywany jest już w niej tylko jako zabójca niewinnych. Zresztą nie
    chodzi tylko Che, Wiki rozdaje stronniczo na lewo i prawo kopniaki
    całemu ruchowi lewicowemu. Tak więc jak chcesz się taplać w szambie
    propagandy kapitalistów to się taplaj, ale nie powołuj się na argumenty
    w tym szambie zawarte w dyskusji ze mną.

  • 39. Data: 2014-08-11 13:31:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-09 15:46, masti pisze:

    > oczywiście, że Cię nie interesuje bo Wiki wymaga podania źródeł soich
    > wpisów, a nie twoich pomysłów na polityczną wizję świata

    Nie chcę Cię obrażać, a więc - bez komentarza.

  • 40. Data: 2014-08-11 13:33:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-09 15:39, Pszemol pisze:

    > Problem w tym, że nie weryfikując w zaufanych źródłach swoich
    > przeświadczeń
    > i opinii ryzykujesz że będziesz wyciągał błędne wnioski i głosił
    > fałszywe tezy.
    > Tak jak teraz głosiłeś tezę, że iPhone jest drogi, nie wiedząc nawet
    > że są o wiele
    > droższe smarfony na rynku - Ty po prostu ich nie widziałeś i wyrobiłeś
    > sobie
    > na podstawie tej NIEWIEDZY fałszywą opinię o produkcie Apple.

    Ależ oczywiście że weryfikuję. Co najmniej w kilku źródłach. Jeden
    przykład - biorę netowy sklep, np. Komputronik , wybieram telefony-
    sortowanie, ceny malejąco, i jak myślisz, wyroby jakiej firmy okupują
    początek listy...