    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Nowy polski procesor
    Date: 11 Mar 2013 13:01:46 GMT

    Pan DJ napisał:

    > A... o to chodzi... znajomym się zepsuł Opel, więc Ople mają
    > nieakceptowalny poziom wykrzaczalności ;)))

    Nie, chodzi o to, że się wykrzaczał kilka razy dziennie. Póki miał
    względnie mały dysk, to poza utratą aktualnej pracy po wciśnieciu
    guziczka, innych nieszczęść nie było. Nowy duzy dysk (od Apple) już
    tych ciągłych padów nie przetrzymał. Ople też tak mają z dyskami?
    Nie wiedziałem. W każdym razie będe uważał.

    > A o backupach żaden user nie pomyśli. Po co, przecież wszystko
    > dobrze mi działa.

    Pomysli, pomysli. Wczoraj i dzisiaj opisano tu dwa przypadki robienia
    backupów (jeden z tych dysków, co go zepsuł instalator i musiałem go
    kopiować ręcznie przez "cp -R" miał na sobie dane z Time Machine).

    > A potem płacz i zgrzytanie zębów, i jaki ten system be. Dotyczy to
    > akurat każdego systemu.

    Nie, nie każdego. Backupy robi sie po to by [1] zabezpieczyć się przed
    własnym gapiostwem (napiszę se "rm -R") oraz [2] na wypadek awarii
    dysku. Żeby system sam z siebie tak dokumentnie zrypał dane, to już
    mistrzostwo. Wcale nie jest to powszechne zjawisko.

    --
    Jarek