  • Data: 2013-03-11 14:52:24
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan DJ napisał:

    > To teraz jeszcze sprawdź czy cp konsolowe jest resources-aware.

    Konsolowe cp pochodziło z systemu i spełniło swoje zadanie. W ogóle
    pod konsolą wszystko działało, tylko GUI się zbiesiło.

    > Na wypadek każdej utraty danych.
    > Pożar/powódź/kradzież/wirus/przepięcia/cokolwiek.

    Ale robić backup 6TB danych przed inastalcją nowego systemu *na innym*
    dysku tylko dlatego, że w czasie instalacji może się zdażyć pożar,
    przepięcie, przyjść złodziej lub cokolwiek? To jednak by była paranoja.

    --
    Jarek