  • 1. Data: 2011-04-06 18:54:49
    Temat: Nowy nabytek rozdziewiczony ;)
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W poniedziałek przyprowadziłem z Olsztyna, a dzisiaj na Moście Grota
    (DC)w korku baba mi przyładowała w tył ;)
    Uparła się na Policję ;) przyjechali panowie dostała 300 i 6pkt, za
    spowodowanie kolizji :D

    Jak ktoś będzie widział dumnie sunące srebrne Mondeo na Olsztyńskich
    blachach jeszcze przez jakiś tydzień - to ja :D

    Tak przy okazji - jak jeździć oszczędnie silnikiem 2,5 litra z
    automatyczną skrzynią biegów ? cyfra na komputerze oscylująca w
    okolicach 13 jakoś nie nastraja do głębszego wciskania gazu :)

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2011-04-06 19:03:15
    Temat: Re: Nowy nabytek rozdziewiczony ;)
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Czarek Daniluk !:

    > Tak przy okazji - jak jeździć oszczędnie silnikiem 2,5 litra z
    > automatyczną skrzynią biegów ? cyfra na komputerze oscylująca w
    > okolicach 13 jakoś nie nastraja do głębszego wciskania gazu :)

    Mam Scorpio Cossa - 2,9 automat.

    Minimalne spalanie jest zaraz po włączeniu się najwyższego biegu ....
    raz nawet udało mi się zejść do 8/100 - ale była szklanka idealna :-D !

    Po mieście - nie ma szans na małe spalanie ... Można próbować delikatnie
    przyspieszać, unikać hamowania, ale - przecie po to masz te konie, żeby
    mieć kopa ;-) ! Ale - zagazuj, to będzie tańsza frajda ! BRC dobrze się
    w tym silniku sprawuje.

    Jak chcesz oszczędnie, kup Ticolota :-P !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 3. Data: 2011-04-06 19:13:12
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-06 19:03, Grzegorz pisze:

> [...]
    > w tym silniku sprawuje.
    >
    > Jak chcesz oszczędnie, kup Ticolota :-P !

    He he, proponują Stag 300 Premium, z wtryskami Hana ;)
    Koszt kole 4kzł :)
    Kalkulatory pokazują stopę zwrotu po około 8 miesiącach :)

    Zdaję sobie sprawę, że to nie będzie paliło 8 litrów po mieście, 8
    litrów benzyny to może spali w trasie przy naprawdę delikatnym
    operowaniu gazem :)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-04-06 19:40:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-06 18:54, Czarek Daniluk pisze:
    > W poniedziałek przyprowadziłem z Olsztyna, a dzisiaj na Moście Grota
    > (DC)w korku baba mi przyładowała w tył ;)
    > Uparła się na Policję ;) przyjechali panowie dostała 300 i 6pkt, za
    > spowodowanie kolizji :D

    Z ciekawości: umotywowała jakoś swój upór? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-04-06 20:05:34
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Z ciekawości: umotywowała jakoś swój upór? :>

    Tak - twierdziła że ja wjechałem w 1,5m lukę przed nią i wymusiłem na
    niej pierwszeństwo przejazdu, znaczy wjechałem przed nią i zahamowałem
    nie zostawiając jej miejsca na hamowanie ;)

    Policaj jej wytłumaczył że nie miałem możliwości wjechania 5metrowym
    Mondeo w 1,5 metrową lukę przed nią :D

    Pierwsze jej słowa po przyjechaniu Policjantów to to że ma męża też
    Policjanta i próba wręczenia im telefonu żeby porozmawiali niby z mężem ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Przyjęła mandat ;)

  • 6. Data: 2011-04-06 20:08:42
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:inia19$jhe$1@news.onet.pl...

    > Pierwsze jej słowa po przyjechaniu Policjantów to to że ma męża też
    > Policjanta i próba wręczenia im telefonu żeby porozmawiali niby z mężem ;)

> [...]

    Zajebista baba :/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-04-06 20:53:27
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > He he, proponują Stag 300 Premium, z wtryskami Hana ;)
    > Koszt kole 4kzł :)
    > Kalkulatory pokazują stopę zwrotu po około 8 miesiącach :)

    ja w jednym mam instalke DTgas a w drugiej Prinsa - jedna droga , druga
    tania..roznic pomiedzy LPG a Pb w zadnym wozie nie widze :-)
    u mnie gaz sie zwrocil po 8kkm - czyli jakis 3 miesiacach :-)
    PS. jak chcesz oszczednie jezdzic to unikaj gawltownego przyspieszania, ale
    tez nie przyspieszaj zbyt powoli! musisz sie poprostu nauczyc jezdzic
    automatem (jesli chcesz oszczednie:).
    U mnie na kompie bardzo czesto wskazania chwilowe oscyluja w granicach
    30-70l (wiekszosc to jazda po miescie+jakies przedmiescia), ale srednio przy
    tankowaniu wychodzi 15LPG

    _______________________________
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 8. Data: 2011-04-06 21:29:37
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-06 20:53, ..:maniek:.. pisze:

> [...]
    > 30-70l (wiekszosc to jazda po miescie+jakies przedmiescia), ale srednio przy

    Pomału, pomału mam nadzieję że się nauczę ;)
    Na razie to jeżdżę jak dieslem, biegi zmienia przy ~2krpm :D pewnie za
    mało... z drugiej strony jak narazie to po DC idzie wyrabiać motogodziny
    a nie kilometry i stąd spore spalania ...

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-04-06 21:35:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-06 21:29, Czarek Daniluk pisze:
    (...)
    > Na razie to jeżdżę jak dieslem, biegi zmienia przy ~2krpm :D pewnie za
    > mało... z drugiej strony jak narazie to po DC idzie wyrabiać motogodziny
    > a nie kilometry i stąd spore spalania ...

    Motorki 1.1 palą po 10 litrów w stołecznych korkach, a Ty się
    spodziewasz oszczędności w 2,5? ;)

  • 10. Data: 2011-04-06 21:37:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-06 21:35, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-04-06 21:29, Czarek Daniluk pisze:
    > (...)
    >
    > Motorki 1.1 palą po 10 litrów w stołecznych korkach, a Ty się
    > spodziewasz oszczędności w 2,5? ;)

    Mi 2,5 "w automacie" pali 9,5 :).

    No dobra - dCi.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi