  • Data: 2011-04-07 08:05:42
    Temat: Re: Nowy nabytek rozdziewiczony ;)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2011 18:54, Czarek Daniluk pisze:
    > W poniedziałek przyprowadziłem z Olsztyna, a dzisiaj na Moście Grota
    > (DC)w korku baba mi przyładowała w tył ;)
    > Uparła się na Policję ;) przyjechali panowie dostała 300 i 6pkt, za
    > spowodowanie kolizji :D

    ROTFL

    Jakaś niedorozwinięta?

    [ciach]

    > Tak przy okazji - jak jeździć oszczędnie silnikiem 2,5 litra z
    > automatyczną skrzynią biegów ? cyfra na komputerze oscylująca w
    > okolicach 13 jakoś nie nastraja do głębszego wciskania gazu :)

    Aaaargh... Matury z polskiego zlikwidowali? To "liczba" a nie "cyfra" -
    "13" to dwie cyfry składające się na liczbę trzynaście.

    A jak chcesz czymś takim jeździć po mieście oszczędnie, to niestety bez
    przerabiania na hybrydę się nie da. Musiałbyś doczepić jakiś napęd
    elektryczny (na przyczepce ;-> ) a normalny bieg wrzucać dopiero na trasie.

    Techniki opisywane prze innych (np. BartkaK) pomogą, ale automat 2,5l w
    mieście oszczędny nigdy nie będzie.

    Szkoda że nie można mieć łatwych do wymiany dwóch zespołów napędowych...
    Jeździsz po mieście - wstawiasz elektryczny z baterią akumulatorów.
    Chcesz jechać w trasę - wyjmujesz ten pakiet i wstawiasz wybrany napęd
    spalinowy ;)