  • Data: 2010-02-13 08:27:17
    Temat: Re: Nowy motocykl (enduro) na firmę w leasingu - kilka pytań.
    Od: Jędrzej Traczyński w2m <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 00:24, " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > czy
    >
    > Wybacz, ale prowadząc interes powinieneś to wiedzieć. Za każdą decyzję
    > odpowiadasz sam, a nie kontrahent, który ci cokolwiek sprzedał, użyczył czy
    > doradził.
    > Twoja odpowiedź na ewentualne pytanie urzędnika brzmi: kupiłem ten motocykl
    > (kask, kamerę, lustrzankę), bo jako szef firmy uznałem to za korzystne dla
    > jej dalszego rozwoju: transportu, reklamy, itp.
    >
    > Przynajmniej ja tak do tego podchodzę.
    >
    > wodnik
    >
    > --

    Witam

    Właśnie jest wyrok NSA!
    Pozniej znajde link do niego, w kazdym razie tresc wyroku byla taka,
    ze ograniczenia zwiazane z VATem sa odnosnie dopuszczalnej ladownosci,
    a motocykl skoro takich ograniczen nie posiada (czy jakos tak) te
    ograniczenia sie go nie tyczą, w zwiazku z czym mozna odliczac vat i
    brac na firme.
    Co wiecej mozesz odliczac koszty paliwa!!!
    JA tak robie,mam dwa moto na firme, ksiegowa nie ma z tym zadnych
    problemów.
    Co do lizingu to nie wiem czy cos sie nie zmienia... ale raczej nie..
    jednak znalazlem:
    http://podatki.gazetaprawna.pl/orzeczenia/120251,po_
    decyzji_sadu_podatnik_odliczy_vat_od_paliwa_do_motoc
    ykli.html
    http://grupy.scigacz.pl/VAT,od,motocykla,nareszcie,k
    orzystne,orzeczenie,NSA,2,504226,2009_03.html
    cala dyskusja na tentemat..
    genralnie se przypomnialem i widze ze to odnosnie paliwa...
    poczytajcie i wyciagnijcie wnioski:D
    ja nie widze najmniejszego problemu zeby tak robic...

    Pozdrawiam serdecznie
    www.where2moto.com