  • 21. Data: 2012-04-24 14:07:43
    Temat: Re: Nowy magazyn programistyczny
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@o...pl>

    Dnia 24-04-2012 o 10:45:58 M.M. <m...@g...pl> napisał(a):
    > W Internecie zrobię ctrl+ i przeczytam nawet gdy jestem zmęczony. W
    > gazecie albo w książce widzę 1 godzinę rano i to tylko pod warunkiemże
    > się dobrze wyspałem.

    I zakładasz, jak rozumiem, że wszyscy podchodzą do prasy podobnie, tak jak
    Ty?

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 22. Data: 2012-04-24 14:17:44
    Od: " " <f...@g...pl>

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > W Internecie zrobię ctrl+ i przeczytam nawet gdy jestem zmęczony. W gazecie
    > albo w książce widzę 1 godzinę rano i to tylko pod warunkiem że się
    > dobrze wyspałem.

    ja mam podobnie, wogole odzwyczailem sie od czytania z papieru
    (pominawszy ze trzy ulubione ksiazki, starte od przegladania
    prewie w pył - ale nawet te ostatnimi laty rzadko) Pozatym
    z papieru od czasu do czasu czytam tylko gazety o grach,
    playbox neo play cda itd)

  • 23. Data: 2012-04-24 14:22:21
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > prewie w pył - ale nawet te ostatnimi laty rzadko) Pozatym
    > z papieru od czasu do czasu czytam tylko gazety o grach,

    (z netu za to czyta mi sie bardzo dobrze (odkad bardziej na stale
    mam net w domu bo to dopiero ostatnimi czasy) - jest bardzo duzo
    rzeczy ktore wydaja mi sie strzesznie ciekawe - chooc praktycznie
    czytam tylko i wylacznie nt zwiazane z programowaniem

  • 24. Data: 2012-04-24 14:44:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 23 Apr 2012 17:41:39 +0000 (UTC),
    M.M. <m...@g...pl> screamed:

    > Gdy się używa często (obojętnie czy regex, czy czegoś innego) to się
    > używa bez manuala. Gdy rzadko to trzeba sobie przypomnieć.

    Jeśli raz użyjesz re często, nie będzie konieczności przypominania.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 14:43:38 user up 13148 days, 2:38, 1 user, load average: 0.09, 0.28, 0.72 ]

    If a program is useful, it must be changed.

  • 25. Data: 2012-04-24 14:47:14
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 12:17:44 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > prewie w pył - ale nawet te ostatnimi laty rzadko) Pozatym
    > z papieru od czasu do czasu czytam tylko gazety o grach,

    Nie ma sie za bardzo czym chwalic.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2012-04-24 15:10:23
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Wojciech \Spook\ Sura <s...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 24-04-2012 o 10:45:58 M.M. <m...@g...pl> napisa=B3(a=
    > ):
    > W =

    > unkiem=BFe =

    > I zak=B3adasz, jak rozumiem, =BFe wszyscy podchodz=B1 do prasy podobnie,=
    > tak jak =
    > Ty?
    Nie jest żadną nowością że po pewnym wieku wzrok staje się słabszy. Każda
    osoba która widzi słabiej lubi mieć taki komfort jak na monitorze, że
    można sobie przeskalować obraz.

  • 27. Data: 2012-04-24 17:24:41
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Tuesday, April 24, 2012 2:10:23 PM UTC+1, M.M. wrote:

    > Nie jest żadną nowością że po pewnym wieku wzrok staje się słabszy. Każda
    > osoba która widzi słabiej lubi mieć taki komfort jak na monitorze, że
    > można sobie przeskalować obraz.

    Mi po dniu pracy przed monitorem czesto znacznie przyjemniej czytac z papieru.

    RW

  • 28. Data: 2012-05-27 22:21:57
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-04-23, Wojciech "Spook" Sura <s...@o...pl> wrote:
    > Nie wiem, czy ktoś już wrzucał.
    >
    > http://programistamag.pl/
    >
    > Forma dosyć podobna do SDJ.

    Właśnie dostałem spam na e-mail, który podałem jako kontaktowy dla tej
    strony. Od pewnego czasu zakładam sobie osobny e-mail dla każdego
    serwisu, w którym coś takiego podaję (MTA+LDAP FTW). Mam więc właściwie
    pewność, że albo serwis zjebał sprawę i ktoś wykradł im bazę danych,
    albo wręcz sprzedali tę bazę. Tak czy siak, bardzo źle to świadczy
    o opiekunach.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 29. Data: 2012-05-28 15:50:08
    Od: Jan Tryn <9...@a...onet.pl>

    Stachu 'Dozzie' K. wrote:

> [...]
    > pewność, że albo serwis zjebał sprawę i ktoś wykradł im bazę danych,
    > albo wręcz sprzedali tę bazę. Tak czy siak, bardzo źle to świadczy

    a e-mail masz na darmowej skrzynce?
    --
    ===

  • 30. Data: 2012-05-31 18:56:24
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 27.05.2012 22:21, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Właśnie dostałem spam na e-mail, który podałem jako kontaktowy dla tej
    > strony.
    Ja dostałem dzisiaj ;)
    Od "fedexu" z malware w zzipowanym załączniku.

    Michoo