  • Date: Fri, 22 Apr 2011 10:57:42 +0100
    From: DooMiniK <f...@m...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy komputer - pomóżcie zdiagnozować kody błędu postu

    On 22/04/2011 10:49, Leszek wrote:

    > Dalej są kody dźwiękowe, ale teraz trochę inne (też krótkie bipnięcia,
    > ale inne). Mógłbyś mi poradzić, jak zaktualizować BIOS? W poprzedniej
    > płycie można to było zrobić z poziomu Windowsa.

    Argh... To Ty nadal tego nie zrobiłeś?
    No ale czego nie rozumiesz:
    http://www.msi.com/product/mb/P67A-G45--B3-.html#Dow
    nload

    Jak widzisz, nowe BIOSy bardzo dużo wnoszą do tej MB; Nawet widzę, że w
    opcjach do pobrania masz MSI Live Update 5. Na płytce dołączonej
    do MB pewnie też była.

    p.s. następnym razem jak napiszesz "alej są kody dźwiękowe, ale teraz
    trochę inne" to Ci odpiszę "musisz teraz coś naprawić, ale trochę
    inaczej."

    p.p.s. nie będzie następnych kroków pomocy do momentu, jak nie
    zaktualizujesz BIOSu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel