    From: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy komputer
    Date: Fri, 26 Apr 2013 21:42:36 +0200

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> schrieb im Newsbeitrag
    news:klej8o$5fl$1@node1.news.atman.pl...

    > o dbanie o plyte zaczynam w momencie zakupu. biore z metalowymi
    > kondensatorami. w czasie eksploatacji odkurzam czesto srodek komputera.
    > nie poddaje bezsensownemu OC.

    A to są produkowane elektrolity w niemetalowej obudowie? Bo jeśli chodzi ci
    o takie co nie mają nacięć widocznych, to spójrz tutaj:
    http://www.p7blogger.de/bueroblog/wp-content//konden
    satoren-grafikkarte.jpg
    One te nacięcia mają od srodka.

    I jaki to ma wpływ na problemy spowodowane bezołowiową techniką lutowania?

    > telewizor przedmuchuje powietrzem. ustawiam w miejscu zapewniajacym
    > cyrkulacje powietrza.

    Jak wyżej?

    > komputer w samochodzie zabezpieczam przed zniszczeniem dbajac o to zeby
    > nie byl narazony na wilgoc, w czasie spawania czegos w aucie odlaczam od
    > akumulatora. nie stosuje druciarstwa elektrycznego w instalacji.

    No nie wiem, mieszkasz w Egipcie i jeździsz tylko po Sacharze? Czy masz
    samochód owinięty folią?

    > wytarczy ?
    Wystarczy, twoja fachowość i dbanie o sprzęt powala - lamerstwem...