  • Data: 2013-04-26 14:30:06
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:klddb4$dhm$1@dont-email.me...

    > Jasne. Bo 5 lat temu wszystko było niezniszczalne i długowieczne a 2 lata
    > temu nagle
    > stało się tanie i jednorazowe. Co za bzdury.

    Nie, kolego, to nie są bzdury. Przeczytaj sobie to:

    a potem to:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C4%85sy_%28metalurgia
    %29

    i to:
    http://elektronikab2b.pl/blog/15643-cynowe-wasy-zabl
    okowaly-pedaly-gazu-w-toyotach#.UXpytMrhd8E

    i jeszcze to:
    http://nepp.nasa.gov/WHISKER/

    >Mam rzeczy które mają rok, 2, 3, 4, 5, 6
    > i tak dalej i jakoś nic mi pada 2 minuty po gwarancji. Jak coś jest
    > gówniane to się
    > po prostu psuje i taki szajs bym wypiepszył po 2 awarii a jak się nie
    > zepsuło w ciągu
    > kilku lat to prawdopodobieństwo nagłej awarii jak tylko gwarancji się
    > skończy jest
    > minimalne.
    >
    > Nie ma sensu tego kontynuować. Interesowało mnie skąd te głupie podejście
    > i już
    > wszystko wiem.

    A właśnie, że nic nie wiesz, kolego drogi. Dzisiaj w biurach projektowych
    nie buduje się sprzętu na lata. On się ma zepsuć. Bo jak inaczej sprzedać
    nowe produkty?