  • Data: 2014-08-25 00:41:59
    Temat: Re: Nowy gracz na rynku smartfonów... SHARP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 21:27:26 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Powinna czy nie powinna to zależy od:
    > 1. zdania producenta
    > oraz
    > 2. twojej chęci użycia aplikacji

    Ja tylko mowie ze ona nie powinna probowac go wysylac. A dopoki nie
    sprobuje, to nie ma powodow do zaistnienia bledu :-)

    > Nie przeskoczysz tego wyłączeniem uprawnienia.

    Trudno, nie zycze sobie zeby wysylala sms do nie wiadomo kogo i z jaka
    trescia ... owszem, moge nie instalowac, ale moze to jest jakas
    rozsadna opcja w programie ... a ja i tak sobie nie zycze..

    > By napisać "potrzebna identyfikacja" ?

    Byc moze. Owszem, tez moze wk* takie wyskakujace okienko "brak
    uprawnien" 10 razy na sekunde :-)

    > Dlatego, że programy wykonują sekwencje instrukcji. Wyleci lokalizacja i
    > cały dalszy kod.

    A czemu dalszy ? Nie ma pozycji, to lecimy dalej z pusta pozycja ...

    > Ja podaję nieco z d..y przykład, ale ... mam program do notowania tankowań i
    > bym sobie życzył by on przechowywał lokalizację każdego tankowania na
    > serwerze by była dostępna z przeglądarki. Ty może byś sobie życzył takich
    > funkcjonalności a może nie, ale ja musiałbym program dla Ciebie zmienić.

    Ja tam mysle ze nie - nie daje prawa, zapisuje, ale bez lokalizacji.

    Tylko ze bardziej mysle o przypadku gdy jest haczyk "nie ustalaj
    pozycji", ja go ustawiam, ale jestem niedowiarek, wiec jeszcze prawo
    odbieram ...

    > W tyle jestem

    wczesniej tez sie dalo, tylko trzeba bylo zrootowac.

    > Gdybym był jedyny

    Na niektore aplikacje to moze i rozwiazanie, ale reszta co - nie
    instalowac, bo moga byc niebezpieczne ?

    > Np. zaufana trzecia strona

    A jak ktos sie podszyje ?
    Albo serwer na ktorym skladowany zainfekuje ?

    > Systemowy

    A jak system od Chinczykow ?

    J.