  • Data: 2014-08-24 17:23:34
    Temat: Re: Nowy gracz na rynku smartfonów... SHARP
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-24 16:49, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > Czy się opłaca programistom nie bardzo wiadomo. Ile trzeba sprzedać
    > sztuk programu by z ceny 5zł za sztukę zrobić miesięczny zarobek ? Dwa
    > tysiące. To takich programów zbyt wiele chyba nie ma co co miesiąc tyle
    > sprzedaży mają. Pewne jest natomiast, że opłaca się prowadzić sklep w
    > którym ma się od tego 2zł.

    To jest oczywiste, ze taki sklep miec to zyla zlota. Tak czy siak, jesli
    ktos chce w przypadku Googla chce miec swoj sklepik na boku nic nie stoi
    na przeszkodzie.
    Wplynelo to tez pozytywie na ceny aplikacji - kiedys mp3 player na
    PalmOS (chyba Pocket Tunes) kosztowal 27.50$. Teraz za ulamek tej kwoty
    mozna otrzymac niewspolmiernie lepszy program.
    DLA MNIE, sklepy zbiorcze sa bardzo fajnym i wygodnym rozwiazaniem :]