  • Data: 2014-08-22 17:09:46
    Temat: Re: Nowy gracz na rynku smartfonów... SHARP
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-22 16:50, Waldek Godel wrote:

    > A taki Microsoft coś trwałego zdziałał? Zrobili dobry system mobilny
    > (Windows Mobile) i zaorali go.
    > Zrobili ciekawe telefony - zaorali.
    > Kupili Nokię - i 3/4 asortymentu zaorali. Aktualnie pracują nad pozostałym
    > w ofercie i wygląda, że osiągną cel - są na dobrej drodze do spektakularnej
    > klapy. Za pół roku ogłoszą, że mają dość rynku mobilnego* a za dwa lata
    > wrócą z czymś kompletnie innym

    I bardzo dobrze zrobili, ze WM zaorali. Jako PIM byl slaby, PalmOS
    sprawdzal sie tu wg mnie o wiele lepiej, jako kopia duzego PC tez byl
    slaby. Pamietam przenoszenie ikonek do odpowiednich folderow bo
    aplikacja sama tego nie zrobila, grzebanie w rejestrze, jak zwykle jeden
    poziom glosnosci do wszystkiego (tak bylo chyba do v.6.0, pozniej moze
    sie zmienilo) i gdybym odpalil jednego z kilku zlomow, ktore gdzies
    chyba jeszcze posiadam szybko przypomnialbym sobie pozostale irytujace
    niedogodnosci. Mial oczywiscie zalety ale nie ma potrzeby gloryfikowania
    chyba, ze na zasadzie ze o zmarlych nie powinno sie zle mowic.
    Jak by nie spojrzec swiat wciaz Microsoftem stoi: stacjonarne, serwery,
    biura. WP jest tez trzecim systemem na rynku a oddawanie darmo systemu
    producentom do bodajze 8" w pewnym momencie moze sie przelozyc na
    znaczny wzrost. WP robi sie tez coraz bardziej dojrzaly (czytaj:
    androidopodobny :] coraz wiecej opcji konfiguracyjnych).
    Zas jesli sie upierasz przy solidnym systemie na malym urzadzniu mozna
    wziac tablet z pelnym Windowsem.

    > * - mogą się np. spiknąć z kościołem kupertyńskim, skoro ci z nienawiści do
    > Google nagle tak ich zacżeli kochać (np. robiąc Bing domyślną wyszukiwarką
    > w systemie)

    Moze tak, moze nie, pozostaje gdybanie. Choc faktem jest, ze jesli chca
    to wspolpraca wychodzi im calkiem dobrze jak to bylo w przypadku zmowy
    odnosnie zatrudniania pracownikow.