  • 51. Data: 2014-09-26 20:58:54
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Coś Ci się pomyliło... Oj, nie zabłysnąłeś.

    tylko zcytowałem Ciebie. Twierdzisz, że ci się pomyliło?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2014-09-26 21:02:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-26 20:50, Pszemol wrote:
> [...]
    z3-i-z3-compact-sony-pokazuje-jak-dlugo-powinien-dzi
    alac-kazdy-smartfon/

    > Jesli naładowany rano do 100% nie wytrzymałby mi całego dnia to byłbym
    > wtedy zainteresowany dłuższa pracą na baterii. Ale nie mam na razie takiego
    > zmartwienia. Ty też nie miałbyś gdybyś ładował telefon w nocy, gdy śpisz, a
    > nie czekał do drugiego dnia.

    Ehhh Pszemol - jak Ty sie chetnie godzisz na ograniczenia. Ale moze
    dzieki niewielkim oczekiwaniom łatwiej/przyjemniej sie żyje?
    Albo to jest inaczej, gdyby tak wytrzymala baterie zaproponowal Apple to
    bylby mega ficzer, natomiast jesli pojawia sie to u konkurencji to
    okazuje sie zbednym dodatkiem?
    Mniejsza, fajnie ze pojawil sie sprzet, ktory mnie satysfakcjonuje.

  • 53. Data: 2014-09-26 21:56:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Ehhh Pszemol - jak Ty sie chetnie godzisz na ograniczenia. Ale moze
    > dzieki niewielkim oczekiwaniom łatwiej/przyjemniej sie żyje?

    Ale o jakich "ograniczeniach" mowa?

    Czy to taki problem włączyć ładowanie przed spaniem??

    To nie jest ograniczenie, raczej ułatwienie sobie życia.

    > Albo to jest inaczej, gdyby tak wytrzymala baterie zaproponowal Apple to
    > bylby mega ficzer, natomiast jesli pojawia sie to u konkurencji to
    > okazuje sie zbednym dodatkiem?

    Absolutnie nie.

    > Mniejsza, fajnie ze pojawil sie sprzet, ktory mnie satysfakcjonuje.

    Robisz sobie sztuczne problemy z tym ładowaniem w srodku drugiego dnia.

  • 54. Data: 2014-09-26 21:56:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > tylko zcytowałem Ciebie. Twierdzisz, że ci się pomyliło?

    Zacytowałeś bezmyślnie.

  • 55. Data: 2014-09-26 22:11:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Zacytowałeś bezmyślnie.

    to Tobie się tak wydaje

  • 56. Data: 2014-09-26 22:19:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-26 21:56, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > Absolutnie nie.

    > Robisz sobie sztuczne problemy z tym ładowaniem w srodku drugiego dnia.

    Problemem jest to, ze Twoj obecny telefon, moj SGS2 czy tez nowy iPhone
    6 pod wiekszym obciazeniem nie przezyje nawet jednego dnia.
    Ten Sony staje sie swietnym outdoorowym sprzetem: wodoszczelny ze sporym
    zapasem glebokosci, bardzo dobry aparat, bardzo dobra bateria, nawet
    taki smaczek jak uszczelnione gniazdo sluchawek nie wymagajace zatyczki.
    Baaa, ten nowy iPhone chyba nawet nie ma diody powiadomien?

    Mam wraznienie, ze dla Ciebie wazniejsze sa odpustowe atrakcje w postaci
    wyslania heartbeata czy serduszka niz w pelni funkcjonalnego NFC,
    ladowania bezprzewodowego, glosnikow stereo, dobrej baterii, czy
    wspomnianej wyzej diody.
    Lub tez jest inaczej i dzialasz wedle przyslowia: kazda pliszka swoj
    ogonek chwali, a ze Apple nie ma zbyt wiele do zaoferowania...

    Ja zas zafundowalem sobie zastrzyk adrenaliny instalujac iOS 8.0.2, moze
    jutro pojawi sie info z kolejnymi ciekawostkami; choc chyba ten temat
    mnie znudzil, ile mozna o tym samym przecietnym sprzecie i
    niedopracowanym sofcie.

  • 57. Data: 2014-09-26 22:27:34
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Ale o jakich "ograniczeniach" mowa?
    >
    > Czy to taki problem włączyć ładowanie przed spaniem??

    Być może nie jest to problem dla osób prowadzących ogłupiająco regularny
    tryb życia - siusiu, śniadanie, praca, dom, kolacja, siusiu, paciorek,
    telefon do prądu, spać. Jednak dla osób o bardziej urozmaiconym trybie życia
    paniczne poszukiwanie wieczorem (lub nad ranem) jakiejś pasującej ładowarki
    jest problemem.

    > To nie jest ograniczenie, raczej ułatwienie sobie życia.

    Ale co jest tym "ułatwieniem"? Noszenie w kieszeni ładowarki?
    Szanowny pan raczy żartować.
    Albo znów tnie głupa na potrzeby trollowania do upadłego.

    JoteR

  • 58. Data: 2014-09-26 23:02:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

> [...]
    > telefon do prądu, spać. Jednak dla osób o bardziej urozmaiconym trybie
    > życia paniczne poszukiwanie wieczorem (lub nad ranem) jakiejś pasującej

    Twoja panika nie jest wynikiem tego, że życie masz urozmaicone tylko że nie
    umiałeś sobie zorganizować odpowiednio czasu.
    Nieregularność mylisz z urozmaiceniem.

    > Ale co jest tym "ułatwieniem"? Noszenie w kieszeni ładowarki?
    > Szanowny pan raczy żartować.
    > Albo znów tnie głupa na potrzeby trollowania do upadłego.

    Nigdy nie będzie tak że prądu w baterii będzie za dużo. A jak masz na tyle
    że starcza na dzień i trochę to ten sam problem będziesz miał w drugim
    drniu.

  • 59. Data: 2014-09-26 23:02:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Problemem jest to, ze Twoj obecny telefon, moj SGS2 czy tez nowy iPhone 6
    > pod wiekszym obciazeniem nie przezyje nawet jednego dnia.

    Definiuj swoje problemy dla siebie :-)

    > Ten Sony staje sie swietnym outdoorowym sprzetem: wodoszczelny ze sporym
    > zapasem glebokosci, bardzo dobry aparat, bardzo dobra bateria, nawet taki
    > smaczek jak uszczelnione gniazdo sluchawek nie wymagajace zatyczki.

    Super, napewno sprzedadzą go więcej niż 10 milionów sztuk w pierwszy
    weekend :-)

    > Baaa, ten nowy iPhone chyba nawet nie ma diody powiadomien?

    Co Wy z tą diodą?
    Owszem, iPhone ma diodę, ustawiłem aby nią mrugał na alarm... I ładnie
    mruga dodatkowo do dzwonka jak ktoś do mnie dzwoni.

    Ale po co mi to??

    > Mam wraznienie, ze dla Ciebie wazniejsze sa odpustowe atrakcje w postaci
    > wyslania heartbeata czy serduszka niz w pelni funkcjonalnego NFC,

    Nie wiem skąd to bierzesz.

    > ladowania bezprzewodowego, glosnikow stereo, dobrej baterii, czy wspomnianej wyzej
    diody.

    Bateria jest bardzo dobra a lepsze głośniki przydałyby się, ale tylko HTC
    je dobrze rozwiązało.
    Reszta ma ten sam problem co iPhone: kieruje dźwięk na bok zamiast w stronę
    oglądającego.

    Co do ładowania bezprzewodowego to jest to wielka zmyła i dobrze o tym
    wiesz.

    > Lub tez jest inaczej i dzialasz wedle przyslowia: kazda pliszka swoj
    > ogonek chwali, a ze Apple nie ma zbyt wiele do zaoferowania...

    Fascynująca konkluzja :-)

> [...]
    > mnie znudzil, ile mozna o tym samym przecietnym sprzecie i niedopracowanym sofcie.

    Ty sprawiałeś wrażenie ze nigdy Ci się takie zabawy nie nudzą.

  • 60. Data: 2014-09-26 23:11:47
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 26 Sep 2014 21:02:11 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Nigdy nie będzie tak że prądu w baterii będzie za dużo. A jak masz na tyle
    > że starcza na dzień i trochę to ten sam problem będziesz miał w drugim
    > drniu.

    Ale w tym Sony bateria starcza na 4 dni! Co oznacza, że można telefon
    naładować w nocy z czwartku na piątek, w piątek po pracy pojechać na
    weekendowy spływ kajakowy i w niedzielę wieczorem mieć jeszcze dość
    energii, żeby sobie taksówkę pod stację kolejową zamówić. Odpada ciąganie
    ze sobą power banku i wodoodpornego kondona na iPhone.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek