eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNowy egzamin na prawko - jaja z butamiRe: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Date: Thu, 25 Oct 2012 09:01:42 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <k6aoem$fvq$1@mx1.internetia.pl>
    References: <k5pjis$pj$1@news.task.gda.pl>
    <50808372$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5r1ec$ags$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <50811fae$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <k5rgnj$rju$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <k5rjmi$tkh$1@news.task.gda.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <g...@n...chmurka.net> <k66ecj$9n3$2@news.task.gda.pl>
    <k66p8k$et6$1@node1.news.atman.pl> <k68232$2g7$1@news.task.gda.pl>
    <k689t4$prv$2@node2.news.atman.pl> <k68aaf$k5t$1@news.task.gda.pl>
    <k68b60$kc6$1@mx1.internetia.pl>
    <5087b2e4$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: krak.qumak.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1351148822 16378 87.204.150.34 (25 Oct 2012 07:07:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Oct 2012 07:07:02 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5087b2e4$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:659833
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartłomiej Kacprzak napisał(a):
    > Z podręcznika do nauki jazdy z lat 80-tych. (?)
    > Mnie też uczyli, że podczas hamowania _oboma_ hamulcami dociąża się tył
    > aby zwiększyć efektywność i skrócić drogę hamowania.
    > No ale wtedy heble z przodu i tyłu to tylko bębnowe były i trzeba było
    > wciskać oba żeby wsk się zatrzymała.

    No ale ja o wspolczesnosc pytam :) Dociazony przod to mniejsza tendencja
    do uslizgu przedniego kola. Myle sie? I wazny jest sposob hamowania tym
    przodem, zeby sile niejako wykladniczo zwiekszac a nie zerojedynkowo.
    Oczywiscie skuteczne hamowanie to hamowanie 2 hamulcami, tu nie
    dyskutuje. Ale o przesuwaniu sie do tylu przy hamowaniu pierwsze slysze.
    Stad moje pytanie, skad taka teoria.


    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead
    Krakuf
    sprzedam nerke

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: