    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy biurokomp i karta tv - problem.
    Date: Wed, 28 Sep 2011 01:09:09 +0200

    "BartekK" wrote:
    > Jesteś pewny że płyta główna takiego wejścia (cd-in) nie posiada?

    Tak, przeskanowałem oczami płytę kilka razy, zanim zauważyłem, że
    nie ma takiego gniazda. Sam się zdziwiłem. Co ciekawe, mój Asus P7P55D
    Deluxe też tego nie posiada, widocznie producenci uznali, że jest
    to obecnie zbędne.

    > Jeśli naprawdę (dziwne trochę) to żaden problem zrobić przejście
    > z wtyczki cdrom-jack które wyprowadzisz na zewnątrz i wsadzisz
    > do line-in dzwiękówki na płycie, koszt kilkanaście groszy i 3 luty

    Też mi się wydaje, że to możliwe, jednak moje umiejętności w lutowaniu
    są przyzerowe, nie posiadam też sprzętu do tego. Ale kupiłbym taki
    kabel, gdyby gdzieś były... :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter