  • 21. Data: 2010-08-27 22:23:24
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 18:22:58 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Fri, 27 Aug 2010 20:16:40 +0200, Artur Maśląg
    > Bez opinii Policji nie ma możliwości odebrania odcinka w takiej,
    > a nie innej konfiguracji.

    Hm, a to nie zarzad drogi decyduje ?
    I nie musi sie nikogo pytac ?

    > U nas na ten przykład to ZDiT rozważał podniesienie limitów na
    > DK1, a przynajmniej taka jest wersja oficjalna. Oczywiście wciąż
    > mamy 60 i dziś znów widziałem tajemniczą Skodę w akcji.

    Z SM ?

    J.

  • 22. Data: 2010-08-27 23:01:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-27 19:55, gogi pisze:

    > wylocie z miasteczka (Biały Dwór, ul. Dworcowa, k-25, sł. 18/8).
    > Czy ktos zna te okolice i ocenilby realnie czy to juz wylotowka?

    Znam. Nie ma tam białego dworu w zasięgu foto.

    6008

  • 23. Data: 2010-08-27 23:57:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 27 Aug 2010 22:23:24 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Hm, a to nie zarzad drogi decyduje ?
    > I nie musi sie nikogo pytac ?

    Policja bierze udział w odbiorze drogi/węzła/etc.

    > Z SM ?

    Jeszcze tego by brakowało. Drogówka. Mięsna ma ,,kosze na
    śmieci''.

    r.
    _____________

  • 24. Data: 2010-08-28 00:59:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 21:57:12 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Fri, 27 Aug 2010 22:23:24 +0200, J.F
    > Policja bierze udział w odbiorze drogi/węzła/etc.

    A potem nie mozna zmieniac ?

    > Jeszcze tego by brakowało. Drogówka. Mięsna ma ,,kosze na
    > śmieci''.

    Wroclawska SM ma i czerwona skode.

    J.

  • 25. Data: 2010-08-28 05:53:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

    > a jak jest jakiś problem to
    > zebrać paru co tak myślą że "spokojnie można jeździć 70km/h" i napiszcie
    > wniosek o rewizje prędkości w danym obszarze. Dla mnie proste.

    Tyleż proste, co idiotyczne, chyba, że ktoś lubi marnować czas na
    działania których efekt (a raczej jego brak) jest z góry przesądzony.

    > Te pojękiwania są dla mnie żałosne.

    Czym jeździsz?

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-08-28 06:06:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Kurewstwem nazywam celowe i złośliwe ustawianie urządzeń pomiarowych
    > itd. w miejscach, gdzie nie ma ku temu żadnego racjonalnego
    > uzasadnienia.

    Czyli jakieś 90% kontroli.

    > Nie wiem, czy mogę napisać, że też nie jestem święty, ponieważ znajdzie
    > się tutaj 'parę' osób, które chętnie uczepią się choć jednego mojego
    > przekroczenia prędkości ;) Ja zasadniczo prędkości nie przekraczam,
    > ponieważ zysk z tego jest w zasadzie żaden. Navi ładnie podaje, kiedy
    > dojadę - bazując na tym co wyczyniam na drodze. Zaoszczędziłem parę
    > minut na jeździe ++++, po czym straciłem ten zysk na czymś kolejnym.
    > Statystycznie rzecz biorąc, po 30 latach regularnej jazdy twierdzę, że
    > pośpiech jest gówno wart - nie tylko w Polsce.

    Oznacza to tylko tyle, że mimo 30 lat praktyki (szacunek) nie nauczyłeś
    się jeździć lub też że jeździsz niezbyt mocnym autem.

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2010-08-28 09:48:31
    Od: gogi <g...@W...pl>

    > Znam. Nie ma tam białego dworu w zasięgu foto.

    Dobre :)
    chodzilo mi o Bialy Bor i powyzszy adres :) czy to juz wylotowka?

    --
    gogi

  • 28. Data: 2010-08-28 09:53:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 28 Aug 2010 00:59:22 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A potem nie mozna zmieniac ?

    Jak sądzę, oznacza to ponowny odbiór.

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2010-08-28 09:56:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 28 Aug 2010 04:06:58 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Oznacza to tylko tyle, że mimo 30 lat praktyki (szacunek) nie nauczyłeś
    > się jeździć lub też że jeździsz niezbyt mocnym autem.

    10-20 lat temu szybka jazda coś by dała (zresztą pół wieku temu
    byle dużym fiaciorem dawało się zrobić te 70 średniej bez
    zbędnej napinki). Dziś na drogach jest po prostu za ciasno.

    r.

  • 30. Data: 2010-08-28 11:45:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 07:53:46 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Sat, 28 Aug 2010 00:59:22 +0200, J.F
    >
    > Jak sądzę, oznacza to ponowny odbiór.

    Troche watpie. Odbior budowalny czy drogowy jest dokonany.

    A teraz zarzad znaki ustawia, co lezy w jego kompetencjach i chyba
    zadna ustawa nie kaze mu tego z nikim konsultowac.

    J.