  • 31. Data: 2010-08-28 17:46:54
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > 10-20 lat temu szybka jazda coś by dała (zresztą pół wieku temu byle
    > dużym fiaciorem dawało się zrobić te 70 średniej bez zbędnej napinki).
    > Dziś na drogach jest po prostu za ciasno.

    Im mocniejsze auto tym luźniej...

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2010-08-28 18:43:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-28 09:56, Robert Rędziak pisze:

    > 10-20 lat temu szybka jazda coś by dała (zresztą pół wieku temu
    > byle dużym fiaciorem dawało się zrobić te 70 średniej bez
    > zbędnej napinki). Dziś na drogach jest po prostu za ciasno.

    Ostatnie 1350 km wg Automapy - średnia prędkość 89 km/h ... z
    postojami 73 km/h ... ZERO AUTOSTRAD w tym dystansie.

    Skodowski wskaźnik średniej odstaje o 1 km/h od tego z AM.

    Cały czas nie kumam skąd się bierze przekonanie (prztyczek w
    stronę J.F.), że w PL średnia na poziomie 70 km/h jest zajebista
    a za razem nie osiągalna ...

    6008

  • 33. Data: 2010-08-28 19:08:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:i5bec7$acj$1@node1.news.atman.pl>:

    > Ostatnie 1350 km wg Automapy - średnia prędkość 89 km/h ... z
    > postojami 73 km/h ... ZERO AUTOSTRAD w tym dystansie.

    To pokaż maks. prędkość jeszcze ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 34. Data: 2010-08-28 20:38:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 18:43:53 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

> [...]
    >Cały czas nie kumam skąd się bierze przekonanie (prztyczek w
    >stronę J.F.), że w PL średnia na poziomie 70 km/h jest zajebista

    Nie, az takiego przekonania nie mam, 75 trudno przekroczyc :-)

    Z doswiadczenia niestety. Zalezy od drogi i godziny, od odwagi, ale
    generalnie to nie jest tak ze jak chcesz pojechac szybko to
    pojedziesz. Osiagniesz tyle na ile warunki pozwola.
    Moze jakby miec 200KM pod pedalem, zagraniczne numery i jakas duza
    motywacje samobojcza, to cos by sie udalo powalczyc.

    Troche nam sie drogi poprawiaja, zdarza sie kawalek pojechac 150,
    zdarza poza autostrada pojechac ze srednia 100, ale zdarza sie tez
    pojechac 70 i nie moc wyprzedzic, zdarza sie pare kilometrow przez
    wies, zdarza sie korek, wahadelko. I wychodzi rzedu 70-80.
    Z korkami miejskimi, tankowaniem, jedzeniem - znacznie wolniej.

    I tak jestem zaskoczony tymi 89 - musiales dobre trasy zaliczac.

    J.

  • 35. Data: 2010-08-29 10:19:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <u...@m...pl> wrote:

    > Cały czas nie kumam skąd się bierze przekonanie (prztyczek w
    > stronę J.F.), że w PL średnia na poziomie 70 km/h jest zajebista
    > a za razem nie osiągalna ...

    Ależ są osiągalne i większe. Wystarczy tylko trzymać te 100 z
    kawałkiem przelotowej. Zawsze i wszędzie :)

    r.
    _____________

  • 36. Data: 2010-08-29 21:26:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 00:59:22 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wroclawska SM ma i czerwona skode.

    Nie tylko wrocławska, bydgoska też. Ale mają na niej fotoradar. A
    Skoda łódzka ma też video na pokładzie. A tego SM nie wolno używać.
    Ale spoko, szykuje się zmiana i ITD będzie mogło osobówki za
    przekroczenie prędkości też zatrzymywać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2010-09-02 10:53:13
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > to, co wiedzieli wcześniej we Wrocławiu). Odpisali mi, że nie ma plagi
    > komarów. Co ciekawe - po dwóch, czy trzech latach urząd chwalił się
    > walką z komarami, a jakże, z własnej inicjatywy i dla dobra mieszkańców.
    > Pisałem w sprawie wadliwego oznakowania ulic. Dupek, który mi odpisał
    > nie ruszył się sprzed ekranu komputera i opisał to, co widział na mapie
    > przez szybkę bez ruszenia się w tak zwany teren.
    > Było jeszcze klika podobnie załatwionych spraw, co wywołało przekonanie,
    > że szkoda czasu na obywatelskie interpelacje.

    Nie idź do urzędasa, idź do radnego. Z partii/grupki/cokolwiek aktualnie
    rządzącej w gminie/powiecie (bo ma wpływ, opozycja wpływu nie ma) i
    najlepiej z Twojego okręgu (bo Ty i Twoja rodzina go potencjalnie
    wybieracie). Jak już wcześniej pisałeś do dupka to potem idź do radnego
    i pokaż mu korespondencję. Dupkowi nie zależy na obywatelach tylko na
    szefie (tym który realnie rządzi). Rademu zależy na wyborcach (im
    mniejszy okręg tym bardziej - tu bywa tak, że dostajesz 120głosów i
    wchodzisz dostajesz 110 i cześć; jak okręg nie jest jednomandatowy to
    idź do tego co mniej głosów miał, jemu z zasady bardziej zależy). Za to
    radny dużo skuteczniej może na dupka wpłynąć.

    pzdr
    \SK

  • 38. Data: 2010-09-02 11:43:57
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Nie idź do urzędasa, idź do radnego. Z partii/grupki/cokolwiek aktualnie

    ...i taka jest prawidłowa droga!
    ....choć wiadomo że nie jedyna.

    Artur(m)

  • 39. Data: 2010-09-02 12:28:50
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 21:26:29 +0200, jerzu napisał(a):

    > ITD będzie mogło osobówki za
    > przekroczenie prędkości też zatrzymywać.

    Co pewnie szybko skutkowac będzie zmianą profilu ich działania,
    niestety. Po pierwszym okresie strachu przed tą formacją, zauważam (np.
    słuchając CB) iż tirmani powoli przestają ich się tak bać - więc albo
    gra im (tirmanom) wszytsko w papierach/wadze, albo ITD lekko osiadło na
    laurach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.