    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Date: Wed, 29 Dec 2010 19:57:32 +0100

    On Wed, 29 Dec 2010 19:47:22 +0100, Cavallino wrote:

    >Korek o jakiejś długości jest zawsze dłuższy od korka o długości zero (czyli
    >sytuacji z brakiem fotoradaru).
    >Czyli skoro robi się korek, a wcześniej i później go nie ma, to znaczy, że
    >jedynym powodem jego powstania jest tenże fotoradar, który wpływając na
    >obniżenie prędkości wpływa na obniżenie przepustowości tego odcinka.
    >Dalsze rozbieranie tego na czynniki i szukanie dziury w całym jest
    >całkowicie pozbawione sensu.

    No widzisz - tez nie rozumiesz.
    Jesli przed FR jest korek, ale o stalej dlugosci,
    to znaczy ze przepustowosc tego odcinka jest dokladnie taka jaka
    natezenie docierajacego ruchu.

    Jak jeszcze dlugosc jest niewielka to ja bym to nazwal lokalnym
    zageszczeniem, bo przy dluzszym to mozna by sie upierac ze
    przepustowosc poprzedzajacego odcinka pewnie jest wieksza .. no chyba
    ze tam szybko jadace samochody tez jada jeden za drugim.

    J.