    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców
    Date: Sat, 28 Aug 2010 20:38:02 +0200

    On Sat, 28 Aug 2010 18:43:53 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Ostatnie 1350 km wg Automapy - średnia prędkość 89 km/h ... z
    >postojami 73 km/h ... ZERO AUTOSTRAD w tym dystansie.
    >
    >Skodowski wskaźnik średniej odstaje o 1 km/h od tego z AM.
    >Cały czas nie kumam skąd się bierze przekonanie (prztyczek w
    >stronę J.F.), że w PL średnia na poziomie 70 km/h jest zajebista
    >a za razem nie osiągalna ...

    Nie, az takiego przekonania nie mam, 75 trudno przekroczyc :-)

    Z doswiadczenia niestety. Zalezy od drogi i godziny, od odwagi, ale
    generalnie to nie jest tak ze jak chcesz pojechac szybko to
    pojedziesz. Osiagniesz tyle na ile warunki pozwola.
    Moze jakby miec 200KM pod pedalem, zagraniczne numery i jakas duza
    motywacje samobojcza, to cos by sie udalo powalczyc.

    Troche nam sie drogi poprawiaja, zdarza sie kawalek pojechac 150,
    zdarza poza autostrada pojechac ze srednia 100, ale zdarza sie tez
    pojechac 70 i nie moc wyprzedzic, zdarza sie pare kilometrow przez
    wies, zdarza sie korek, wahadelko. I wychodzi rzedu 70-80.
    Z korkami miejskimi, tankowaniem, jedzeniem - znacznie wolniej.

    I tak jestem zaskoczony tymi 89 - musiales dobre trasy zaliczac.

    J.