  • Data: 2013-05-09 09:34:18
    Temat: Re: Nowy PC - pomoc w wyborze
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Więc po kolei.

    TEMP - to miniaturkami z Lightrooma (to może być i z 100GB)- tworzone są
    raz podczas dodawania nowego katalogu, a później tylko odczytywane.
    Więc nie powinno to zajechać zbytnio dysku - na dokładkę mogę
    tam jeszcze zainstalować jakieś gierki czy pliki z obrabianego filmu.

    Dwa SSD z odczytem po 300-400 MB/s chyba jednak wyjdą lepiej niż
    jeden nawet najdroższy. W dodatku zakup mogę rozłożyć na dwa etapy -
    najpierw dysk na system, a za jakiś czas jak kupię lepszy SSD to
    ten stary na TEMP, a na nowy sklonuję system.

    Co do Z77 - to już zdążyłem się zorientować, że to to czego szukam.
    Przydały by się tylko nazwy z 2-3 MoBo, którymi warto się zainteresować
    czyli ze stabilnym zasilaniem i dużą ilością USB i SATA (PATA
    rzeczywiście mogę sobie odpuścić).

    Obecny PC (5-letni) - rzeczywiście w 80% mi wystarcza - ale chciałem
    kupić trochę oprogramowania OEM i by nie kombinować później z licencjami
    chciałbym je poinstalować na platformie, którą mógłbym poużywać tak
    kolejne 5-6 lat.