  • Data: 2011-11-02 19:17:55
    Temat: Re: Nowy MVNO - LycaMobile
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-11-2011 o 20:04:03 malyd77 <m...@g...com> napisał(a):

    > Czyżbym znalazł rozwiązanie trapiącego mnie problemu. Czy dobrze
    > kombinuję.
    >
    > 1. Kupuję dwa telefony komórkowe. Najprostsze modele + do tego dwa
    > startery tego operatora
    > 2. Jeden zestaw wysyłam do Babci do Niemiec drugi zostawiam sobie
    > 3. Rozmawiamy do siebie po 19 gr za minutę (Nieważne kto dzwoni czy z
    > Polski do Niemiec czy z Niemiec do Polski)

    Nie. Rozmawiacie ze sobą po stawce 39gr/min z uwzględnieniem, iż pierwsze
    całe 30min będzie za 39gr.
    Poza tym, w sumie nie musisz wysyłać telefonu a niech babcia zakupi tam
    sobie na miejscu i również starter tego operatora.

    > Ale mam pytanie z innej beczki
    > Ile zapłaci osoba dzwoniąca z Polski (z Ery, Plusa, Playa (w rodzinie
    > są karty różnych operatorów)) na numer Lycamobile który będzie się
    > znajdował na terytorium Niemiec i czy przy odebraniu takiego
    > połączenia osobę w przebywającą w Niemczech będzie to coś kosztowało.?

    Osoba dzwoniąca zapłaci zawsze tyle samo bez względu gdzie ta osobą
    będzie. O osoba odbierająca zapłaci za roaming po stawce w zależności w
    jakim kraju przebywa.

    BTW
    Otóż zaczyna być trochę zamieszanie, gdyż mamy operatorów w Polsce
    międzynarodowych, co starter można kupić i w Polsce i za granicą. Trzeba
    rozważyć czy podczas rozłąki opłaca się kupić starter w tym samym kraju,
    czy u tego samego operatora ale w różnych krajach :D jeżeli ktoś lubi
    takie rozważania :)

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."