  • Data: 2015-01-03 23:48:01
    Temat: Re: Noworoczne eksperymenty
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-01-15 o 11:40, Piotr Wyderski pisze:
    > Korzystając z przerwy świąteczno-noworocznej postanowiłem

    > Pozdrawiam, Piotr

    To temat ,który mnie nurtował przed bardzo wielu laty.
    Niestety. Taniej i prostej metody nie ma. Nie licząc specjalnie
    wykonywanych specjalnych ultraszybkich bezpieczników do zabezpieczania
    triaków/tyrystorów, które w czasach gdy się tym zajmowałem były w cenie
    elementów zabezpieczanych.Jak jest teraz nie wiem, ale prawdę mówiąc nie
    mam już ochoty wchodzić do tej rzeki po raz kolejny.
    Owszem. Straszno i nie śmieszno.
    W elektronice jak w medycynie. Lekarz medycyny ogólnej jest specem od
    wszystkiego i niczego zarazem.
    Tak samo jest obecnie w informatyce i elektronice.
    Co więcej czasy self made manów dobiegają nieodwołalnie końca.
    Z wielu przyczyn (ogrom i zróżnicowanie elementów, stopień
    skomplikowania, konkurencja azjatycka, certyfikacje etc.)

    również pozdrawiam

    z.