-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Nowoczesność w autach
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q551ip$mg$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Thu, 28 Feb 2019 23:20:54 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <b...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5c785ec6$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.53.81
X-Trace: 1551392454 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 505 89.64.53.81:37346
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651299
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-27 o 07:54, p...@g...com pisze:
> --Brak dostępu do klamek po wypadku.
>
> awaria systemu, zdarza sie
A ten "system" to w ogóle istnieje czy to miejska legenda?
https://www.youtube.com/watch?v=oNRPTsD0BLE
https://www.youtube.com/watch?v=7uhhYKJWEBw
Nie widzę żeby klamki się wysuwały, chociaż widać że w pierwszej chwili
przeciążenie prawie je wypchnęło.
Silniczek od klamek jest słaby i dość powolny i z pewnością wymaga
zasilania przez pewien czas, co po dzwonie jest już dość sporym problemem.
Co ciekawe - procedura crashtestów ENCAP mówi o sprawdzeniu siły
potrzebnej do otwarcia drzwi (str. 24) "door opening force":
http://www.unit.eu/cours/ingenierie_crash/Complement
s_pdf/EuroNCAP-protoV4/EuroNC-poteauV4-uk.pdf
Nie ma o tym żadnej wzmianki w protokole testowym Tesli:
https://cdn.euroncap.com/media/4873/euroncap_tesla_m
odel_s_2014_5stars.pdf
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.19 09:40 p...@g...com
- 03.03.19 14:44 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe