  • 1. Data: 2011-06-21 12:42:52
    Temat: Nowoczesne projektowanie stron
    Od: "Kazik" <k...@k...pl>

    Witam,

    HTMLa uczyłem się dość dawno temu, gdy strony tworzyło się głównie na
    tabelkach. Teraz przyszło mi zrobić jedną stronę i myśle, żeby zrobić to z
    dzisiejszymi standardami. Mam pytanie - czy jest w internecie jakiś kurs
    nowoczesnego projektowania stron www dla osób znających HTML- potrafię
    wykorzystywać warstwy, ale jakoś nie wiem jak się do tego zabrać przy
    projektowaniu całości.

    Pozdrawiam,
    Kazik

  • 2. Data: 2011-06-21 14:32:17
    Temat: Re: Nowoczesne projektowanie stron
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 21-06-2011 14:42, Kazik pisze:
> [...]
    > nowoczesnego projektowania stron www dla osób znających HTML- potrafię
    > wykorzystywać warstwy, ale jakoś nie wiem jak się do tego zabrać przy

    Z sensownych i po polsku to to się nadaje:
    http://kurs.browsehappy.pl/

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-06-21 21:01:27
    Od: "Kazik" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Z sensownych i po polsku to to się nadaje:
    > http://kurs.browsehappy.pl/

    Dziękuje. Chyba właśnie czegoś takiego szukałem, ale widocnzie
    nieskutecznie. Same kursy omawiające podstawowe znaczniki itp.

    Pozdrawiam,
    Kazik