  • Data: 2012-01-10 11:50:15
    Temat: Re: Nowe uprawnienia Straży Miejskiej?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-10 10:01, WS pisze:
    > w koncu cos w dobrym kierunku idzie...

    Cały czas idzie w dobrym kierunku. Ja wiem, że za wolno, zbyt rzadko
    odpowiadają za działalność niezgodna z prawem, bądź sprzeczną z
    celem ich powoływania, ale kierunek zmian generalnie jest poprawny.

    > "Sześcioro funkcjonariuszy Straży Miejskiej z Sulechowa stanie przed
    > sądem za bezprawne wystawianie mandatów - poinformował rzecznik
    > Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze Grzegorz Szklarz."
    >
    > http://zielonagora.naszemiasto.pl/artykul/1231973,st
    raznicy-miejscy-z-sulechowa-stana-przed-sadem,id,t.h
    tml#1c1bd20a9d415b5c,1,3,6

    W roli głównej komendant Straży Miejskiej w Sulechowie :)
    Cóż za rekomendacja dla komendanta i osoby go powołującej
    - Burmistrza Miasta i Gminy. Zdaje się, że w zakresie władz
    lokalnych to ludzie mogą dość dużo zrobić...