  • Data: 2013-01-23 17:59:50
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-23 15:53, Excite pisze:

    >Jasne, że powinni wiedzieć do czego uprawniają uprawnienia.
    >Konkretnie, np. uprawnienia kat 'B' zdającego na kat 'B'.
    >Wiedza o całej reszcie jest zupełnie zbędna.

    Hm, ale skad mam wiedziec ze nie wolno mi powozic nyska z dwiema
    lawkami, jesli nie bede czytal innych przepisow ?

    Owszem - w szczegolach innych kategorii moze sie nie orientowac, ale
    ogolne pojecie co jest do czego powinien IMHO miec.

    Aczkolwiek ... punkt dla Ciebie - przeciez w ustawie wyraznie zapisane
    "z wyjątkiem autobusu i motocykla", to nie musi innych czytac.

    Ale ... do prowadzenia quada uprawnia, wiec pytanie jest jak
    najbardziej zasadne :-)

    PS.
    Czytam ustawe ... ciagnikiem rolniczym juz nie mozna powozic na kat B.
    Przeoczyli czy celowo ?

    No i obecnych przyczep przestalem rozumiec :-)

    J.