    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Date: Wed, 23 Jan 2013 08:56:59 +0100

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 07:36:07 +0100, twistedme napisał(a):
    > Pamiętam jak 15 lat temu zdawałem, z całej grupy teorię zdała połowa. Facet
    > czytał kto, ile i jakie błędy zrobił. Nie pamiętam szczegółów, ale za to
    > pamiętam, że zastanawiałem się kilka razy jak można być aż takim d$%*lem, żeby
    > nie odpowiedzieć poprawnie nawet na te pytania, które nie wymagały nauczenia się
    > czegokolwiek...

    Pomylic sie kazdy moze, jedni sie nadaja do pracy w kasie, inni nie :-)
    Co zreszta uwzgledniono i pare bledow mozna bylo miec.

    O ile pamietam, to wtedy czesc pytan zaskakiwala "odwrotna logika",
    typu np "przejezdza pierwszy", "nie musi sie zatrzymac".
    Czesc z kolei wymagala bardzo szczegolowej wiedzy, np
    Wymijajac motocykl kierowca zobowiazany jest:
    a) zachowac szczegolna ostroznosc,
    b) zachowac bezpieczny odstep,
    c) zachowac odstep minimum 1m.

    zaznaczysz wszystkie ... a teraz sobie przypomnij, co dokladnie pisza w
    przepisach, bo jak zaznaczyles ktores, a nie wymagaja, to zaliczes blad.
    Czy nawet 3 bledy - nie pamietam juz jak to ocenianio. Chyba wystarczyl
    blad w jednej z odpowiedzi, a cale pytanie niezaliczano czy jakos tak.

    Kto tych pytan nie przetrenowal wczesniej, ten nie zdal. Kto chodzil do
    dobrej szkoly, ten trenowal, ale mogl nie uwazac na zajeciach.

    J.