  • 1. Data: 2012-11-02 17:59:05
    Temat: Nowe stawki za badanie techniczne
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Dziś w radio usłyszałem:

    150 zł za samochód,
    100 za motocykl,
    80 za motorower.

    Ważne będzie przez pół roku.

    *To ostatnie to żarcik.

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-11-02 18:04:27
    Temat: Re: Nowe stawki za badanie techniczne
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-11-02 17:59, Marcin N pisze:
    > Dziś w radio usłyszałem:
    >
    > 150 zł za samochód,
    > 100 za motocykl,
    > 80 za motorower.
    A rower? Proponuje 50 zł.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 3. Data: 2012-11-02 19:06:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-02 18:04, Krzysztof 45 pisze:

    > A rower? Proponuje 50 zł.

    I wózek inwalidzki, pińcet.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-11-02 19:20:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin N pisze tak:

    > Dziś w radio usłyszałem:
    >
    > 150 zł za samochód,
    > 100 za motocykl,
    > 80 za motorower.

    -dzień dobry. Jestem z magistratu, zbieram podatek za psa.
    -yy ale my nie mamy psa
    -a co tam szczeka w pokoiku?
    -kot (motocykl)

    ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-11-02 19:34:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-02 17:59, Marcin N pisze:
    > Dziś w radio usłyszałem:
    >
    > 150 zł za samochód,
    > 100 za motocykl,
    > 80 za motorower.

    A co słyszałeś? Takie propozycje były już dawno (wniosek PISKP - Polska
    Izba Stacji Kontroli Pojazdów).

    Jak będzie rozporządzenie to może będzie sens dyskusji...

  • 6. Data: 2012-11-02 19:58:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-11-02 19:06, Lewis pisze:

    > I wózek inwalidzki, pińcet.

    Ja to napisałem poważnie.
    OC i badania techniczne dla tych co poruszają się po jezdni.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 7. Data: 2012-11-02 20:06:50
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Ja to napisałem poważnie.
    > OC i badania techniczne dla tych co poruszają się po jezdni.

    To i dla pieszych od razu. A co!

    --
    Deflegmator

  • 8. Data: 2012-11-02 20:07:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-02 20:06, Deflegmator pisze:

    > To i dla pieszych od razu. A co!

    I obowiązkowe buty zimowe :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2012-11-02 21:26:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.11.2012 18:04, Krzysztof 45 pisze:

    > A rower? Proponuje 50 zł.
    do tych ludzi którzy teraz Cię objadą. JA bym sobie życzył żeby rowery
    podzielić na 2 kategorie: Rower typu odwal się pan - czyli dziecięcy,
    bmx, dual i co tam chcecie. druga kategoria - rower do jazdy w ruchu
    ulicznym. Taki rower powinien podlegać przeglądom. tyle tylko że za 50
    zł to można zrobić przegląd, wymianę smaru, wszystkie regulacje,
    centrowanie..... A w obecnym świecie mamy na ulicach rowery bez świateł,
    bez hamulców, rowerzystów bez OC. (oc w życiu prywatnym na całą rodzinę
    kosztuje mniej niż 50zł. na jedną osobę czasem jest dokładane do konta w
    banku...)

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-11-02 21:35:02
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > dziecięcy, bmx, dual i co tam chcecie. druga kategoria - rower do
    > jazdy w ruchu ulicznym. Taki rower powinien podlegać przeglądom.

    To w takim razie i rejestracji na blachach. Ale jaja. :)

    --
    Deflegmator